خودرو

معرفی آب گرم سادات محله رامسر و خصوصیاتش

چشمه های آب گرم از جاذبه های بی مثال ایران زمین بوده که در آنها مواد معدنی و املاح بسیار زیادی وجود دارند. چشمه های آب گرم از فعالیتهای کوههای آتشفشانی بوجود آمده و یکی از آنها، چشمه آب گرم سادات محله رامسر است. با ما در این مقاله مجذوب کننده و خواندنی...

8 اردیبهشت 1401

جشنواره تابستانی مونسون در چابهار برگزار می شود

چابهار از 27 تا 29 مرداد امسال میزبان جشنواره تابستانی مونسون خواهد بود که به عنوان ظرفیتی بی بدیل در گردشگری این منطقه در نظر گرفته می شود.

29 فروردین 1401

اعتراض ها به واکسن اجباری، پل کلیدی میان آمریکا و کانادا را مسدود کرد

خبرگزاری خبرنگاران-اعتراض ها در کانادا به اجباری بودن تزریق واکسن کووید-19 سبب بسته شدن یک گذرگاه مهم و کلیدی شده است که کانادا را به آمریکا وصل می نماید.

23 فروردین 1401

اسپرسو؛ یکی از روش های مشهور دم آوری قهوه

تهیه #قهوه به سه روش دمی، ترک و اسپرسو امکانپذیر است. خروجی مایع غلیظ و سیاه و خامه نارنجی رنگ از شاخصه های مهم #اسپرسو هستند.

19 فروردین 1401

با این 9 روش، سفرنویس موفقی شوید

راهکارهایی برای نوشتن سفرنامه و وبلاگ نویسیوبلاگ سفرنویسی کار پر مشغله ای است و با گذشت زمان پرمشغله تر هم می گردد. با تمام این ها، تفکر پول بگیریم تا دور جهان سفر کنیم برای امتحان کردن چیز جالبی به نظر می آید. با هزینه دیگران از جاهای شگفت انگیز جهان...

15 اسفند 1400

تویوتا کمری در مقابل هوندا آکورد: کدام سدان مناسب است؟

در این گزارش مشخصات تویوتا کمری سال 2020 در مقابل هوندا آکورد سال 2020 بررسی شده است.

9 اسفند 1400

تاسیس هتلی مختص زنان در زوریخ، سوئیس

هتل جوزفین، در ظاهر هتلی معمولی مانند همه هتل هاست؛ اما در حقیقت فرق بزرگی با سایرین دارد: این هتل، مردان را نمی پذیرد.

8 اسفند 1400

ترافیک در تونلی که می خواست به ترافیک سرانجام دهد!

تونل شرکت بورینگ ایلان ماسک از نظر کاربران به یک تله مرگ تشبیه شده است آن هم پس از آن که فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که ترافیک درون حلقه(loop) لاس وگاس که 40 فوت(12 متر) زیر زمین واقع شده است را نشان می داد.

27 بهمن 1400

شهرهای هرمزگان زیر آب رفتند، سد بردول سرریز شد

معاون فرماندار شهرستان پارسیان گفت:در پی سرریز سد بردول خیابان های شهر پارسیان و میناب دچار آبگرفتگی شدند.

26 بهمن 1400

جزئیات طرح آزمایشی نو بنزین در کیش

طبق اعلام مسئولان منطقه آزاد کیش، در طرح تازه بنزین که قرار است به صورت آزمایشی در این جزیره اجرا گردد، قیمت بنزین تغییر نمی کند، بلکه به ازای هر کارت ملی 20 لیتر بنزین تعلق می گیرد.

20 بهمن 1400

خداحافظی نادر فقیه زاده از ب ام و

نادر فقیه زاده طراح پیروز و سرشناس خودرو ایرانی که سال ها در ب ام و فعالیت می کرد این شرکت را ترک نموده است و طراحی یک خودرو نو را بر عهده گرفت اما خودرو نو چیست و نادر فقیه زاده چرا ب ام و را ترک کرد؟

13 بهمن 1400

24 ایده دکور عکاسی ولنتاین آسان و کم هزینه در خانه

تزئین خانه برای ولنتاین و به کار بردن خاص ترین ایده های دکور عکاسی ولنتاین می تواند به شما یاری کند تا لحظات شیرین و عاشقانه روز ولنتاین را به شکل زیباتری ثبت کنید. برای عکاسی ولنتاین و گرفتن عکس های زیبا در خانه روش های مختلفی وجود دارد. در این مقاله از...

11 بهمن 1400

کاهش سفرهای مردم در هفته ای که گذشت

سفرهای جاده ای مردم در هفته گذشته کمتر از هفته اول آذر ماه شد اما همچنان در مقایسه با هفته مشابه سال گذشته افزایش قابل توجهی داشته است.

7 بهمن 1400

عکسی از سلفی یخ زده مریم معصومی در دل شب

خبرنگاران: مریم معصومی عکس جدیدی را از یخ زدنش در فضای مجازی منتشر کرد.

30 دی 1400

راه چاره سازمان بورس برای حمایت از سهامداران خرد

حدود 100 روز است که دولت سیزدهم سکان کشور را در دست گرفته و طی این مدت تصمیمات مهمی برای بازار سرمایه گرفته شده است. از تقاضا و کوشش سازمان بورس برای حذف قیمت گذاری دستوری تا حمایت از سهامداران خرد و کوشش برای بازگشت اعتماد به این بازار.

15 دی 1400

13 نکته مهم برای کاهش وزن با دوچرخه سواری که باید بدانید

دوچرخه سواری یک راه مؤثر و بسیار آسان برای حفظ سلامت جسم، روح و فکر است. دوچرخه سواری بعلاوه یک ورزش مفرح و لذت بخش است که احتیاج به تجهیزات زیادی ندارد. اگر در تهران زندگی می کنید می توانید از دوچرخه های اشتراکی هوشمند بهره ببرید.

12 دی 1400

قیمت پراید کاهشی شد ، قیمت خودرو امروز 27 مهر

به گزارش خبرنگاران، قیمت خودرو در بازار خودروهای داخلی امروز 27 مهر با نوسان در خودروهای مختلف همراه بود اما تعداد زیادی از خودروها فرایند کاهشی داشتند.

12 آذر 1400

مقایسه مزدا CX، 30 با مرسدس بنز GLA

مزدا CX-30 و مرسدس بنز GLA از نظر سگمنت بسیار شبیه یکدیگر هستند که در این گزارش به بررسی آن ها پرداخته ایم.

9 آذر 1400

آیا ورزش کردن باعث افزایش تستوسترون می شود؟

ورزش کردن باعث افزایش سطح تستوسترون (T) می شود اما تمام ورزش ها تاثیر یکسانی ندارند. برای کسب اطلاعات درباره ارتباط بین ورزش و سطح تستوسترون، تمرین هایی که باعث افزایش آن می شوند به خواندن ادامه دهید.

3 آذر 1400

قیمت خودرو های سایپا و ایران خودرو 20 مهر 1400

خبرنگاران- دنا تیپ یک امروز سه شنبه بیستم مهر 325 میلیون تومان قیمت دارد و نسبت به روز قبل یک میلیون تومان گران شده است. مدلی که از ابتدای پاییز 10 میلیون تومان رشد قیمت پیدا نموده است.

6 آبان 1400
تعداد: (117)