تاسیس هتلی مختص زنان در زوریخ، سوئیس

به گزارش وبلاگ فوتبال، هتل جوزفین، در ظاهر هتلی معمولی مانند همه هتل هاست؛ اما در حقیقت فرق بزرگی با سایرین دارد: این هتل، مردان را نمی پذیرد.

تاسیس هتلی مختص زنان در زوریخ، سوئیس

در زوریخ، هتلی احداث شده است که فقط زنان را می پذیرد. هتل جوزفین (Guesthouse Josephine) که در صورت پیاده روی، چند دقیقه با ایستگاه اصلی قطار شهر فاصله دارد، نه تنها به روی بازدیدنمایندگان زن باز است، بلکه پناهگاه امنی هم برای زنان آماده نموده است.

ظرفیت این هتل سه ستاره که یک سال از گشایش آن می گذرد، معمولا بین 80 تا 90٪ تکمیل است. مدیر آن، ورنا کرن، می گوید که این مقدار بسیار بالاتر از چیزی است که او انتظار داشته است. اگر داخل هتل شوید به راحتی می توانید دلیل آن را دریابید: مهمانان در این جا بیشتر احساس می نمایند که در یک خانه هستند تا یک هتل.

مهمانان در تراس بدون سقفی که در طبقه بالای هتل قرار گرفته است می توانند با هم اختلاط نمایند و هر روز صبح، صبحانه روی یک میز بزرگ سرو می گردد.

مثل خیلی از خوابگاه ها در هر کجای جهان، یک آشپزخانه در این هتل وجود دارد که هر کسی می تواند برای خود غذا بپزد. یک یخچال برای نگهداری غذا در اختیار مهمانان قرار داده شده است و امکانات رفاهی مانند ماشین لباسشویی هم در این هتل وجود دارد.

کرن به Lonely Planet می گوید

هتل جوزفین مثل یک آپارتمان بزرگ است و این همان موضوعی است که مشتریان ما از آن لذت می برند.

این هتل از مهمانان بسیاری پذیرایی می نماید که شامل گردشگرهایی که در تعطیلات به سر می برند، مشتریان تجاری که سفرهایی چند روزه دارند و بعلاوه کسانی که اقامتی طولانی تر دارند، مثل سخنرانان و دانشجویان، است.

مدت اقامت هر مسافر در این هتل از یک شب تا حداکثر شش ماه متغیر است. اما هشت تا ده اتاق از میان 38 اتاق این هتل برای زنانی که احتیاج به مکان اضطراری برای اقامت دارند محفوظ است، مانند زن هایی که مورد خشونت خانگی قرار می گیرند.

اداره اجتماعی زوریخ و دیگر سازمان های یاری رسانی در این شهر، در برخی موارد زنانی را به هتل جوزفین ارجاع می دهند. کرن در این مورد این گونه شرح می دهد:

آن ها در هتل ما می توانند مکانی برای سر و سامان دادن به امور خود پیدا نمایند. ما یک موسسه درمانی نیستیم و نمی توانیم شرایط بحرانی مزمن را کنترل کنیم. اما می توانیم بهشتی امن در اختیار زنان قرار دهیم تا بعد از گذر از طوفان، تجدید قوا نمایند.

هتل ژوزفین، بخشی از Frauenhotel AG است که مدیریت هتل FIRST LADYs و هتل مارتا، که هم زنان و هم مردان را می پذیرند، را به عهده دارد. قیمت ها در ژوزفین از 90 فرانک زوریخ (96 دلار آمریکا) در ازای هر شب برای اقامت های کوتاه مدت و 55 فرانک زوریخ (58 دلار آمریکا) در ازای هر شب برای اقامت های بلند مدت شروع می گردد.

منبع: کجارو / lonelyplanet

به "تاسیس هتلی مختص زنان در زوریخ، سوئیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاسیس هتلی مختص زنان در زوریخ، سوئیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید