24 ایده دکور عکاسی ولنتاین آسان و کم هزینه در خانه

به گزارش وبلاگ فوتبال، تزئین خانه برای ولنتاین و به کار بردن خاص ترین ایده های دکور عکاسی ولنتاین می تواند به شما یاری کند تا لحظات شیرین و عاشقانه روز ولنتاین را به شکل زیباتری ثبت کنید. برای عکاسی ولنتاین و گرفتن عکس های زیبا در خانه روش های مختلفی وجود دارد. در این مقاله از سرویس سبک زندگی در مجله خبرنگاران قصد داریم شما را با ایده هایی هیجان انگیز برای دکور ولنتاین آشنا کنیم. در انتهای مقاله به سوالات متداول در خصوص دکور ولنتاینی و ایده عکس ولنتاین پاسخ خواهیم داد.

24 ایده دکور عکاسی ولنتاین آسان و کم هزینه در خانه

1- یک جایگاه ویژه برای عکاسی ولنتاین در نظر بگیرید

درست مثل نمونه عکس های ولنتاین آتلیه شما هم می توانید در خانه یک قسمت خاص را برای عکاسی ولنتاین دیزاین کنید. برای این کار باید همه خلاقیت خود را برای زیباتر کردن این قسمت به کار ببرید. به یاد داشته باشید که برای تزئین خانه برای ولنتاین بیش از جزئیات ریز، به رنگ ها و نحوه قرار دادن لوازم در کنار هم توجه کنید.

بهتر است به چند عکس ولنتاین آتلیه با دقت نگاه کنید. معمولاً استفاده از بادکنک های قرمز و صورتی و آویزهای تزیینی رنگی برترین ایده برای درست کردن جایگاه عکاسی ولنتاین هستند.

برای گرفتن عکاسی با تم و دکور روز ولنتاین بهتر است حتماً در قسمت پشت جایگاهی که آماده می کنید، از پنل یا پرده های تک رنگ قرمز، مشکی، صورتی یا سفید بهره ببرید تا عکس شما حرفه ای تر و مجذوب کننده تر گردد. می توانید با قرار دادن دو جایگاه در این جایگاه نیز عکس های جالبی در فضایی که طراحی می کنید، بگیرید.

2- از بادکنک آرایی به عنوان ایده دکور عکاسی ولنتاین بهره ببرید

اطلاع از آخرین مطالب مجذوب کننده و پرطرفدار

تزئین ولنتاین با بادکنک یکی از ایده های زیبا برای عکاسی است. به منظور دیزاین ولنتاین در خانه بهتر است از بادکنک های صورتی و قرمز بهره ببرید. برای این کار می توانید از بادکنک های قلبی براق در کنار بادکنک های معمولی بهره ببرید. بادکنک ها را به هر روشی که دوست دارید روی دیوار بچسبانید و یا آن ها را با گاز هلیوم پر کنید و تمام خانه را پر از بادکنک کنید. سپس در میان بادکنک ها بایستید و عکس های مجذوب کننده بگیرید.

درست کردن بادکنک به صورت قلب نیز می تواند ایده فوق العاده ای برای عکاسی با تم و دکور روز ولنتاین باشد. برای این کار می توانید از فریم های آماده قلبی که در تزئینات گل مورد استفاده قرار می گیرند، بهره ببرید. باید بادکنک ها را باد کنید و سپس با استفاده از نخ محکم روی فریم وصل کنید. برای مجذوب کننده تر شدن حلقه های قلبی شکل بادکنکی پیشنهاد می گردد در کنار بادکنک از ریسه های رنگی، گیاهان خشک و یا گل های کاغذی نیز بهره ببرید.

3- یک تابلوی دکوراتیو قلبی برای عکاسی ولنتاین آماده کنید

ایده بعدی برای دیزاین ولنتاین در خانه این است که یک تابلوی بزرگ قلبی شکل طراحی کنید و سپس در کنار آن عکس های ولنتاینی متفاوتی بگیرید. برای این کار شما به یک قاب و مقداری توری حصار یا فنس احتیاج دارید.

باید توری را روی قاب چوبی یا استفاده از منگنه محکم کنید. سپس با ماژیک طرح قلب را روی توری تعیین کنید. حالا می توانید تکه های مربعی کاغذ کشی یا کاغذ رنگی قرمز را به داخل سوراخ های حصار فرو کنید تا یک تابلوی خاص و متفاوت برای روز ولنتاین داشته باشید. این تابلو برای ایده عکس ولنتاین دونفره و یا تزئین خانه برای ولنتاین بسیار مناسب است.

4- از گل ها برای تزیین دکور ولنتاین یاری بگیرید

استفاده از گل های صورتی و قرمز روش دیگری است که می توانید به عنوان ایده دکور عکاسی ولنتاین از آن بهره ببرید. می توانید با استفاده از گل های طبیعی و یا حتی مصنوعی یک فضای زیبا برای عکاسی ولنتاین طراحی کنید. در صورتی که وقت و یا تجربه کافی برای گل آرایی را ندارید، می توانید چند گلدان گل صورتی و قرمز با تناژهای مختلف روی یک میز کنسول قرار دهید و میز را برای ولنتاین تزیین کنید.

سپس چند بادکنک براق قلبی شکل که با گاز هلیوم پر شدند را در اطراف آن بگذارید و از این جایگاه برای گرفتن عکس های ولنتاینی خود بهره ببرید. پیشنهاد می کنیم مقاله تزیین میز ولنتاین را هم بخوانید.

5- برای گرفتن عکس های باشکوه و عاشقانه یک درخت ولنتاینی طراحی کنید

اگر در پی ایده هایی هیجان انگیز برای دکور ولنتاین هستید و دوست دارید این دکور عاشقانه فوق العاده زیبا و متفاوت باشد، پیشنهاد می کنیم برای این روز یک درخت ولنتاینی طراحی کنید. برای درست کردن درخت ولنتاینی شما به یک مخروط نسبتاً بزرگ احتیاج دارید. برای این کار می توانید از یک تکه مقوای بزرگ، یونولیت، یا حتی سیمی که به صورت مثلثی و مخروطی شکل داده اید، بهره ببرید.

بعد از آماده کردن مخروط باید سطح درخت ولنتاین را با انواع خزهای صورتی یا سفید متری، گل های مصنوعی، قلب های کاغذی و پارچه ای و هر آن چیزی که در دسترس دارید تزئین کنید. بهتر است در خاتمه یک ریسه چراغی نیز به درختتان وصل کنید، مثل تزیین درخت کریسمس. سپس آن را در قسمتی از خانه بگذارید و اطراف آن را نیز با گل، بادکنک، کوسن های قلبی و یک کارت با جمله عاشقانه ولنتاینی … تزئین نمایید.

مطمئن باشید این ایده عکس خانگی برای ولنتاین می تواند از هر تزئین ولنتاینی زیباتر باشد و به شما یاری کند تا عکس های مجذوب کنندهی بگیرید.

6- به عنوان ایده دکور عکاسی ولنتاین این بار به جای قرمز از سفید بهره ببرید

اگر دوست دارید ایده های دکور ولنتاین شما متفاوت تر از همواره باشد و آرامش عکس هایتان بیشتر از هیجان آن باشد، پیشنهاد ما استفاده از رنگ سفید به جای قرمز برای تزیین ولنتاینی است. برای تزئین ساده خانه برای ولنتاین می توانید از بادکنک های رنگ سفید، ریسه های سفید، رومیزی و لوازم سفید بهره ببرید و یک جایگاه خاص و عاشقانه برای عکاسی ولنتاین طراحی کنید.

7- برای تزئین دکور ولنتاین در خانه ریسه های مقوایی درست کنید

یکی از برترین و کم هزینه ترین روش ها برای ایده عکس ولنتاین این است که خودتان با مقوای قرمز و صورتی و مقداری کاموا ریسه های مجذوب کنندهی تزئین خانه آماده کنید. برای این کار باید در مقوا را به شکل قلب هایی یک مقدار برش بزنید. سپس قلب ها را یاری چسب روی کاموا یا نخ ضخیم بچسبانید.

می توانید این ریسه های زیبا را به هر شکلی که دوست دارید روی دیوار یا سقف آویزان کنید و عکس های مجذوب کنندهی بگیرید. برای درست کردن این ریسه ها می توانید به جای کاموا یا نخ از روبان های قرمز نیز بهره ببرید و سپس ریسه ها را به صورت عمودی روی دیوار نصب کنید.

8- درب ورودی خانه را برای عکاسی ولنتاین تزئین کنید

یک ایده مجذوب کننده دیگر برای سوپرایز کردن کسی که دوستش دارید و گرفتن عکس های هیجان انگیز با او این است که درب ورودی خانه را تزئین کنید. برای این کار می توانید از بادکنک های قرمز، گل های قرمز و صورتی ولنتاین و حتی ریسه های کاغذی و چراغ دار بهره ببرید. آویزان کردن قلب های پارچه ای روی دستگیره در و پر کردن فضای درب با رنگ های قرمز و صورتی یاری می نماید تا عکس های ولنتاینی شما زیباتر گردد.

9- سایر ایده ها برای تزئین دکور ولنتاینی در خانه

در نهایت اگر در پی ایده هایی برای چیدمان خانه برای ولنتاین هستید و دوست دارید ولنتاین سال جاری خودتان در خانه عکس هایی متفاوت بگیرید، بهتر است از همین حالا دست به کار شوید و یک ایده دکور عکاسی ولنتاین را برای خود انتخاب کنید. در این مقاله سعی کردیم تا شما را با چند ایده ناب عکس ولنتاین آشنا کنیم، اما به هر حال اگر شما هم کمی خلاقیت به خرج دهید، قطعاً می توانید زیباترین چیدمان را برای عکاسی رمانتیک خودتان طراحی کنید.

سوالات متداول

کدام رنگ بادکنک ها برای دکور عکاسی ولنتاین مناسب تر هستند؟

به عنوان ایده دکور عکاسی ولنتاین بهتر است در این روز بیشتر از بادکنک های قرمز یا صورتی بهره ببرید.

آیا می توان برای عکس ولنتاین از رنگی به جز قرمز استفاده کرد؟

شما می توانید برای تزئین دکور عکاسی ولنتاین به جای رنگ قرمز از سفید یا صورتی نیز بهره ببرید.

نوشته های مرتبط

ترفندهای مراقبت از کیف و کفش چرم | برطرف چروک و شکستگی و براق کردن چرم

برترین روش های تمیز کردن ماشین ظرفشویی

برترین روش های تمیز کردن لوستر کریستالی برای خانه تکانی عید نوروز

چگونه با این سورپرایزها روز مادر را جشن بگیریم

منبع: افق کوروش

به "24 ایده دکور عکاسی ولنتاین آسان و کم هزینه در خانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "24 ایده دکور عکاسی ولنتاین آسان و کم هزینه در خانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید