اخبار صنعت

مطالعات امکان سنجی ژئوپارک در استان فارس در دستور کار سازمان زمین شناسی

مدیرکل دفتر آنالیز های زمین شناسی دریایی سازمان زمین شناسی از انجام مطالعات #ژئوتوریسم و امکان سنجی #ژئوپارک در استان فارس اطلاع داد.

27 اردیبهشت 1401

دریافت مالیات بر ارزش افزوده از پروازهای خارجی خطا و غیر قانونی است

ایرنا/ براساس سخنان رئیس هیات مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران، دریافت مالیات بر ارزش افزوده از پروازهای خارجی خطا و غیر قانونی است.

25 اردیبهشت 1401

آمادگی شعب بانک ایران زمین برای ارائه خدمات به مشتریان در انتها سال

خبرگزاری خبرنگاران-بانک ایران زمین برای بهبود فرایند ارائه خدمات بانکی به مشتریان خود در کنار بر راه اندازی روابط عمومی دیجیتال و مرکز تماس دیجیتال، از اعلام آمادگی شعب این بانک برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان در سرانجام سال اطلاع داد. بانک ایران زمین...

17 اردیبهشت 1401

محصولات کاله را با اسنپ مارکت مقرون به صرفه تر خریداری کنید

کمتر کسی در ایران وجود دارد که نام شرکت کاله را نشنیده باشد و از کیفیت بالای محصولات آن راضی نباشد. کاله یکی از معروف ترین شرکت های فراوری فرآورده های لبنی و پروتئینی در ایران است. بسیاری از محصولاتی که در حال حاضر به وفور در یخچال سوپرمارکت ها دیده می...

15 اردیبهشت 1401

کجا وامبت ببینیم؟

وامبت یکی از جانوران قابل توجه گردشگران در زمینه گردشگری حیات وحش است. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید تا وامبت را بیشتر بشناسیم.

2 اردیبهشت 1401

بعضی از شرکتهای هواپیمایی همچنان نسبت به دریافت مالیات بر ارزش افزوده اقدام می نمایند

خبرگزاری مهر/ براساس اخبار بدست رسیده، بعضی از شرکتهای هواپیمایی همچنان نسبت به دریافت مالیات بر ارزش افزوده اقدام می نمایند.

1 اردیبهشت 1401

نمایشگاه گردشگری تهران بارقه ای از امید را در گردشگری ایجاد می کند

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای منتشر شده، نمایشگاه گردشگری تهران بارقه ای از امید را در گردشگری ایجاد می کند.

25 فروردین 1401

اعتراض ها به واکسن اجباری، پل کلیدی میان آمریکا و کانادا را مسدود کرد

خبرگزاری خبرنگاران-اعتراض ها در کانادا به اجباری بودن تزریق واکسن کووید-19 سبب بسته شدن یک گذرگاه مهم و کلیدی شده است که کانادا را به آمریکا وصل می نماید.

23 فروردین 1401

با این 9 روش، سفرنویس موفقی شوید

راهکارهایی برای نوشتن سفرنامه و وبلاگ نویسیوبلاگ سفرنویسی کار پر مشغله ای است و با گذشت زمان پرمشغله تر هم می گردد. با تمام این ها، تفکر پول بگیریم تا دور جهان سفر کنیم برای امتحان کردن چیز جالبی به نظر می آید. با هزینه دیگران از جاهای شگفت انگیز جهان...

15 اسفند 1400

تشریح امدادرسانی و برآورد خسارت سیل اخیر در ارتباط تصویری با هیئت دولت

در ارتباط تصویری مسئولان استان با نشست عصر امروز هیئت دولت اقدامات صورت گرفته در امدادرسانی و برآورد خسارت سیل اخیر تشریح شد.

6 اسفند 1400

استان یزد الگویی برای محیط زیست تعاملی است

سلاجقه گفت: فعالیت استان یزد در زمینه پایش و به کارگیری کارشناسان محیط زیست الگویی برای محیط زیست تعاملی در کشور است.

5 اسفند 1400

24 ایده دکور عکاسی ولنتاین آسان و کم هزینه در خانه

تزئین خانه برای ولنتاین و به کار بردن خاص ترین ایده های دکور عکاسی ولنتاین می تواند به شما یاری کند تا لحظات شیرین و عاشقانه روز ولنتاین را به شکل زیباتری ثبت کنید. برای عکاسی ولنتاین و گرفتن عکس های زیبا در خانه روش های مختلفی وجود دارد. در این مقاله از...

11 بهمن 1400

ساندویچ بمب های مرگبار!

تهران (پانا) - نان سفید ساندویچی را مثل قایقی پر از سس مایونز می نماید، سوسیس پنیری را از دریای روغن بیرون می آورد، نیم کیلو پنیر پیتزای آب شده را روی آن می ریزد و آخر سر می گوید بفرمایید بزرگ ترین ساندویچ ایران به طول یک متر را نوش جان کنید.

7 بهمن 1400

استقبال معاونان وزیر ارتباطات برای همکاری با ایرانسل در توسعۀ خدمات دیجیتال

معاونان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، از پروژه ها و برنامه های تحول دیجیتال ایرانسل بازدید و از همکاری با ایرانسل در توسعۀ خدمات دیجیتال، استقبال کردند.

23 دی 1400

راه چاره سازمان بورس برای حمایت از سهامداران خرد

حدود 100 روز است که دولت سیزدهم سکان کشور را در دست گرفته و طی این مدت تصمیمات مهمی برای بازار سرمایه گرفته شده است. از تقاضا و کوشش سازمان بورس برای حذف قیمت گذاری دستوری تا حمایت از سهامداران خرد و کوشش برای بازگشت اعتماد به این بازار.

15 دی 1400

پلتفرم های توزیع آنلاین به یاری تنظیم بازار می آیند

هفته گذشته ستاد تنظیم بازار، قیمت 25 کالای اساسی را گفت. این ستاد هدف از این تصمیم را جلوگیری از قیمت گذاری سلیقه ای فروشندگان در بازار عنوان نموده اما خیلی ها معتقدند قیمت گذاری دستوری به تولیدکننده ضربه زده و به کاهش عرضه کالاها منجر خواهد شد. با این...

7 دی 1400

مقایسه مزدا CX، 30 با مرسدس بنز GLA

مزدا CX-30 و مرسدس بنز GLA از نظر سگمنت بسیار شبیه یکدیگر هستند که در این گزارش به بررسی آن ها پرداخته ایم.

9 آذر 1400

سه تیم دیگر در پی جذب کشتی گیر خارجی برای حضور در لیگ برتر

به گزارش خبرنگاران، پیکارهای لیگ برتر کشتی از اوایل ماه جاری در چهار گروه آزاد و چهار گروه فرنگی شروع شده که تا به امروز تیم ستارگان ساری با جذب دو آزادکار عنواندار از روسیه و گرجستان نخستین تیمی شد که از نفرات خارجی در لیگ برتر استفاده خواهد نمود.

6 آذر 1400

تساوی پرسپولیس مقابل شهرداری نوشهر در ملاقات تدارکاتی

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس ظهر امروز در ملاقات تدارکاتی به مصاف شهرداری نوشهر رفت که این ملاقات با تساوی بدون گل به انتها رسید.

30 آبان 1400

فواید گیاه سنبل الطیب

سنبل الطیب جزء گیاهانی است که به طور گسترده ای در نواحی مختلف کشت می گردد، گیاه سنبل الطیب فواید بسیاری برای سلامت بدن دارد و دارای کاربردهای پزشکی مناسبی می باشد.با ما همراه باشید.

24 آبان 1400
تعداد: (200)