کسب و کار

دریافت مالیات بر ارزش افزوده از پروازهای خارجی خطا و غیر قانونی است

ایرنا/ براساس سخنان رئیس هیات مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران، دریافت مالیات بر ارزش افزوده از پروازهای خارجی خطا و غیر قانونی است.

25 اردیبهشت 1401

محصولات کاله را با اسنپ مارکت مقرون به صرفه تر خریداری کنید

کمتر کسی در ایران وجود دارد که نام شرکت کاله را نشنیده باشد و از کیفیت بالای محصولات آن راضی نباشد. کاله یکی از معروف ترین شرکت های فراوری فرآورده های لبنی و پروتئینی در ایران است. بسیاری از محصولاتی که در حال حاضر به وفور در یخچال سوپرمارکت ها دیده می...

15 اردیبهشت 1401

بعضی از شرکتهای هواپیمایی همچنان نسبت به دریافت مالیات بر ارزش افزوده اقدام می نمایند

خبرگزاری مهر/ براساس اخبار بدست رسیده، بعضی از شرکتهای هواپیمایی همچنان نسبت به دریافت مالیات بر ارزش افزوده اقدام می نمایند.

1 اردیبهشت 1401

نمایشگاه گردشگری تهران بارقه ای از امید را در گردشگری ایجاد می کند

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای منتشر شده، نمایشگاه گردشگری تهران بارقه ای از امید را در گردشگری ایجاد می کند.

25 فروردین 1401

با این 9 روش، سفرنویس موفقی شوید

راهکارهایی برای نوشتن سفرنامه و وبلاگ نویسیوبلاگ سفرنویسی کار پر مشغله ای است و با گذشت زمان پرمشغله تر هم می گردد. با تمام این ها، تفکر پول بگیریم تا دور جهان سفر کنیم برای امتحان کردن چیز جالبی به نظر می آید. با هزینه دیگران از جاهای شگفت انگیز جهان...

15 اسفند 1400

ساندویچ بمب های مرگبار!

تهران (پانا) - نان سفید ساندویچی را مثل قایقی پر از سس مایونز می نماید، سوسیس پنیری را از دریای روغن بیرون می آورد، نیم کیلو پنیر پیتزای آب شده را روی آن می ریزد و آخر سر می گوید بفرمایید بزرگ ترین ساندویچ ایران به طول یک متر را نوش جان کنید.

7 بهمن 1400

از ترفند قدیمی دیزنی تا فیلم های ترسناک زامبی محور؛ برترین های هنر و سینما

اگر فرصت مطالعه اخبار و مقالات مهم ادبی، هنری و سینمایی را ندارید، می توانید مجموعه ای از مهم ترین اخبار و برترین مقاله ها و ویدیوهای دنیای فیلم و سریال، کتاب ها، موسیقی و هنرهای تجسمی را در خبرنگاران مگ پیدا کنید. ما در سری مطالب برترین های هنر و سینما...

2 بهمن 1400

افزایش پاداش سال نوی میلادی کارمندان گوگل

گوگل پیش تر نیز در طول همه گیری کرونا طرح های حمایتی را برای کارمندانش تدارک دیده بود و این بار نیز پاداش سال نو را افزایش داده است.

29 دی 1400

ادامه بورسی شدن استارت آپ ها

معاون نظارت بر نهادهای اقتصادی سازمان بورس و اوراق بهادار از ادامه فرایند ورود استارت آپ ها به بازار سرمایه اطلاع داد.

19 دی 1400

راه چاره سازمان بورس برای حمایت از سهامداران خرد

حدود 100 روز است که دولت سیزدهم سکان کشور را در دست گرفته و طی این مدت تصمیمات مهمی برای بازار سرمایه گرفته شده است. از تقاضا و کوشش سازمان بورس برای حذف قیمت گذاری دستوری تا حمایت از سهامداران خرد و کوشش برای بازگشت اعتماد به این بازار.

15 دی 1400

پلتفرم های توزیع آنلاین به یاری تنظیم بازار می آیند

هفته گذشته ستاد تنظیم بازار، قیمت 25 کالای اساسی را گفت. این ستاد هدف از این تصمیم را جلوگیری از قیمت گذاری سلیقه ای فروشندگان در بازار عنوان نموده اما خیلی ها معتقدند قیمت گذاری دستوری به تولیدکننده ضربه زده و به کاهش عرضه کالاها منجر خواهد شد. با این...

7 دی 1400

قیمت پراید کاهشی شد ، قیمت خودرو امروز 27 مهر

به گزارش خبرنگاران، قیمت خودرو در بازار خودروهای داخلی امروز 27 مهر با نوسان در خودروهای مختلف همراه بود اما تعداد زیادی از خودروها فرایند کاهشی داشتند.

12 آذر 1400

قیمت خودرو های سایپا و ایران خودرو 20 مهر 1400

خبرنگاران- دنا تیپ یک امروز سه شنبه بیستم مهر 325 میلیون تومان قیمت دارد و نسبت به روز قبل یک میلیون تومان گران شده است. مدلی که از ابتدای پاییز 10 میلیون تومان رشد قیمت پیدا نموده است.

6 آبان 1400

زنان خراسان جنوبی پیشرو در توسعه مشاغل خانگی

90 درصد مجوز های مشاغل خانگی صادر شده در خراسان جنوبی مربوط به زنان خانه دار است.

29 مهر 1400

درخواست لغو قیمت گذاری خودرو به وسیله شورای رقابت

رئیس سازمان بورس در نامه ای از وزیر اقتصاد خواست که موضوع قیمت گذاری دستوری صنعت خودرو و ساخت قطعات مورد آنالیز مجدد قرار گیرد و این محصولات از شمول قیمت گذاری به وسیله شورای رقابت خارج گردد.

27 مهر 1400

بى اختیارى ادرار

ناتوانى در نگه داشتن ادرار یک علامت است نه یک بیمارى. اما تبعات آن مى تواند در زندگى اجتماعى، شغل و شخصیت فرد اثرات مخربى داشته باشد. روبرت شل سنیکر استادیار جراحى دانشگاه ماساچوست مى گوید: من ناتوانى در نگه داشتن ادرار را یک بیمارى اجتماعى مى دانم....

15 مهر 1400

دستورالعمل صدور مجوز مراکز تجاری ایران در خارج ابلاغ شد

تهران (پانا) - دستورالعمل صدور مجوز تاسیس و فعالیت مراکز تجاری و بازاریابی محصولات و خدمات ایرانی در خارج از کشور ابلاغ شد.

16 شهریور 1400

ریزش شدید شاخص کل بورس، فرایند صعودی بازار متوقف شد

در جریان معاملات امروز، شاخص کل بورس با اُفت 49 هزار و 409 واحد، روی پله یک میلیون و 523 هزار واحد قرار گرفت.

10 شهریور 1400

برترین فیلم های برادران کوئن که باید دیدن کنید

برادران کوئن شاید شناخته شده ترین برادران تاریخ سینما باشند. جوئل و ایتان کوئن که به ترتیب متولد سال های 1954 و 1957 در مینه سوتای ایالات متحده آمریکا هستند از دهه 1980 نام خود را به اسم کارگردان هایی خلاق مطرح کردند. آن ها به لطف درخشش خیره نماینده فیلم فارگو...

9 شهریور 1400

آشنایی با دیدنی های مهاباد؛ نگین آذربایجان غربی، عکس

مهاباد یکی از شهرهای استان آذربایجان غربی است و بسیاری از مردم اصطلاحاً به آن نگین آذربایجان غربی هم می گویند.

23 مرداد 1400
تعداد: (133)