آشپزی

محصولات کاله را با اسنپ مارکت مقرون به صرفه تر خریداری کنید

کمتر کسی در ایران وجود دارد که نام شرکت کاله را نشنیده باشد و از کیفیت بالای محصولات آن راضی نباشد. کاله یکی از معروف ترین شرکت های فراوری فرآورده های لبنی و پروتئینی در ایران است. بسیاری از محصولاتی که در حال حاضر به وفور در یخچال سوپرمارکت ها دیده می...

15 اردیبهشت 1401

نظرسنجی: سفر به کدام مقصد گردشگری آسیایی را ترجیح می دهید؟

نظرسنجی این هفته خبرنگاران درباره مقصدهای گردشگری محبوب در آسیا است. با ما همراه باشید.

16 بهمن 1400

طرز تهیه نان خانگی؛ نان بربری سنتی، آموزش مرحله به مرحله!

در این مطلب قصد آموزش یک نوع نان خانگی خوشمزه رو داریم؛ نان پیده ترکی نوعی نان گرد است که روی آن با دانه های کنجد تزیین شده است. این نان به طور سنتی در ماه رمضان در ترکیه خورده میشود و بافتی شبیه نان بربری ایرانی دارد اما پوک تر و سبک تر است. این نان علاوه...

19 دی 1400

سس های خوشمزه و پرطرفدار قاره آمریکا (قسمت اول)

سس های آمریکایی، یکی از محبوب ترین و مشهورترین طعم دهنده های غذا در سراسر دنیا است. برای آشنایی با بعضی از آن ها، همراه خبرنگاران باشید.

5 فروردین 1400

قهوه سبز برای لاغری خوبه؟ طرز تهیه و مصرف، مزایا و عوارض

آیا قهوه سبز باعث لاغری می گردد؟ خواص و مضرات لاغر شدن با قهوه سبز چیست؟ طریقه مصرف قهوه سبز برای لاغری شکم چگونه است و قهوه سبز را چگونه بخوریم و چه زمانی مصرف کنیم تا موثرتر باشد؟

2 اسفند 1399

آب شدن چربی شکم با زیره سیاه!

بهداشت نیوز/ بیشتر افراد زیره را به عنوان یک درمان طبیعی برای برطرف نفخ شکم می شناسند و ممکن است کمتر از خواص عالی و شگفت انگیز آن در یاری به کاهش وزن مطلع باشند.اما چطور می توان به یاری زیره لاغر شد و لاغر ماند؟

10 تیر 1399

همکاری ایران و بلغارستان در زمینه افزایش گردشگری دو کشور

همکاری ایران و بلغارستانبلغارستان از کشورمان درخواست کرد روابط محبت آمیز دو کشور به همکاری ایران و بلغارستان در زمینه گردشگری تبدیل شود. معاون وزیر گردشگری بلغارستان اظهار داشت: دو کشور برای این تغییر راه سختی در پیش دارند و باید کارهای زیادی به خاطر...

24 خرداد 1399

طرز تهیه کباب بلغاری

در این مطلب دستورالعمل تهیه کباب بلغاری را به شما آموزش داده ایم.

5 خرداد 1399

طرز تهیه صبحانه سوئیسی؛سبک و خوشمزه

صبحانه سوئیسی یکی از پرطرفدارترین صبحانه های رژیمی در دنیا محسوب می شود. این صبحانه که نخستین بار توسط یک پزشک به نام بیرچر بنر در سال 1900 در سوئیس آماده شد، ترکیبی از غلات، میوه ها، آجیل و خشکبار است که با شیر سرو می شود.

29 اردیبهشت 1399

با معروف ترین غذاهای محلی ساری آشنا شویم

در خطه شمال ایران، غذاهای بسیار متنوعی وجود دارند. در هر شهر و منطقه ای از این بخش، غذاها متفاوت بوده و هواداران ویژه خود را دارند. در سفر به هر کدام از این شهرها توصیه می کنیم حتما از غذاهای مخصوص آن ها تست کنید. ساری یکی از شهرهایی بوده که غذاهای متنوع...

20 اردیبهشت 1399

طرز تهیه هلو کباب خوشمزه کرمانشاهی

هلو کباب نوعی کوفته کرمانشاهی است که ماده اصلی به کار رفته در تهیه آن، گوشت و لپه بوده و سایر ترکیبات و نوع ادویه مورد استفاده در تهیه آن را می توان بسته به ذائقه افراد تغییر داد.

28 اسفند 1398

طرز تهیه سوهان عسلی

سوهان عسلی یکی از شیرینی های محبوب ایام نوروز است که می توان آن را با طعم های مختلفی درست کرد، در ادامه با طرز تهیه سوهان عسلی با خلال بادام و زعفران با ما همراه باشید.

5 تیر 1398