همایشها و نمایشگاه ها

زیباترین میادین شهری دنیا را بشناسید

میادین از مهم ترین بخش های هر شهری محسوب می شوند و به نوعی محلی برای گردهمایی های مردمی قلمداد می شوند؛ در این مقاله زیباترین میادین را به شما معرفی می کنیم.

21 اردیبهشت 1401

اصلاح فرآیند ها به کاهش فساد و افزایش سودآوری در صندوق بازنشستگی منجر شده است

مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا وابسته به صندوق بازنشستگی کشوری گفت: تدوین سیاست ها و اصلاح فرآیند های مرتبط با حوزه مالی این صندوق و شرکت های تابعه یکی از اقداماتی است که به کاهش فساد و افزایش سودآوری شرکت ها انجامیده است.

18 اردیبهشت 1401

جشنواره تابستانی مونسون در چابهار برگزار می شود

چابهار از 27 تا 29 مرداد امسال میزبان جشنواره تابستانی مونسون خواهد بود که به عنوان ظرفیتی بی بدیل در گردشگری این منطقه در نظر گرفته می شود.

29 فروردین 1401

نمایشگاه گردشگری تهران بارقه ای از امید را در گردشگری ایجاد می کند

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای منتشر شده، نمایشگاه گردشگری تهران بارقه ای از امید را در گردشگری ایجاد می کند.

25 فروردین 1401

با این 9 روش، سفرنویس موفقی شوید

راهکارهایی برای نوشتن سفرنامه و وبلاگ نویسیوبلاگ سفرنویسی کار پر مشغله ای است و با گذشت زمان پرمشغله تر هم می گردد. با تمام این ها، تفکر پول بگیریم تا دور جهان سفر کنیم برای امتحان کردن چیز جالبی به نظر می آید. با هزینه دیگران از جاهای شگفت انگیز جهان...

15 اسفند 1400

پاداش ها و جوایز، کلیدهای موفقیت گروه هتل های بین قاره ای

گروه هتل های بین قاره ای: کلید موفقیت ما پاداش ها و جوایز است

7 اسفند 1400

ترافیک در تونلی که می خواست به ترافیک سرانجام دهد!

تونل شرکت بورینگ ایلان ماسک از نظر کاربران به یک تله مرگ تشبیه شده است آن هم پس از آن که فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که ترافیک درون حلقه(loop) لاس وگاس که 40 فوت(12 متر) زیر زمین واقع شده است را نشان می داد.

27 بهمن 1400

فینالیست های پانزدهمین مسابقه عکاسی اسمیتسونیان

فینالیست های پانزدهمین مسابقه سالانه عکس اسمیتسونیان معرفی شدند.

22 بهمن 1400

درخواست قبرس برای ساخت هتل در ایران

کریستوس میخاییلیدیس رئیس کنفدراسیون صنایع و کارفرمایی قبرس در ملاقات با محمدتقی حسینی قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور بین الملل گفت که پس از برگزاری کنفرانس سرمایه گذاری، مراودات دو کشور بیشتر شده است و فعالان مالی قبرس فعالیت های...

11 بهمن 1400

کسب صندلی سوم دانشگاه های جامع و برتر از سوی دانشگاه تبریز

بر اساس ارزیابی سالانه مرکز همکاری های علمی و بین المللی وزارت علوم، دانشگاه تبریز با طی فرایند صعودی در سال های اخیر، صندلی پنجم دانشگاه های کشور و صندلی سوم دانشگاهه ای جامع و برتر کشور را بدست آورد.

24 مهر 1400

برترین فیلم های برادران کوئن که باید دیدن کنید

برادران کوئن شاید شناخته شده ترین برادران تاریخ سینما باشند. جوئل و ایتان کوئن که به ترتیب متولد سال های 1954 و 1957 در مینه سوتای ایالات متحده آمریکا هستند از دهه 1980 نام خود را به اسم کارگردان هایی خلاق مطرح کردند. آن ها به لطف درخشش خیره نماینده فیلم فارگو...

9 شهریور 1400

آشنایی با دیدنی های مهاباد؛ نگین آذربایجان غربی، عکس

مهاباد یکی از شهرهای استان آذربایجان غربی است و بسیاری از مردم اصطلاحاً به آن نگین آذربایجان غربی هم می گویند.

23 مرداد 1400

اعلام نتایج قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو

به گزارش خبرنگاران، گروه صنعتی ایران خودرو به منظور افزایش عرضه به بازار و تامین نیاز مشتریان، اقدام به اجرای هفدهمین مرحله از فروش فوق العاده کرده است. در این طرح سه محصول پارس سال، پژو 207 اتوماتیک سقف شیشه ای و دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک با موعد تحویل...

25 تیر 1400

تصاویر لو رفته از خودروی شگفت انگیز فورد

خبرنگاران؛ با توجه به عکس های لو رفته از خودروی در حال آزمایش و رونمایی نشده فورد، به نظر می رسد محصول تازه این گروه خودروسازی، تقریباً با Evos یکسان است، اما شکلی شبیه سدان دارد.

23 تیر 1400

کنفرانس مهندسی برق ایران با حضور و حمایت ایرانسل برگزار می گردد

بیست و نهمین کنفرانس مهندسی برق ایران، با مشارکت و حضور ایرانسل به عنوان حامی اصلی، به صورت آنلاین و نیمه حضوری، برگزار می گردد. ایرانسل در این کنفرانس، به انتقال تجربیات خود دربارۀ پیشتازی در زمینه هایی همچون راه اندازی 5G و مطالعات 6G می پردازد.

21 خرداد 1400

بشاراسد و همسرش به کرونا مبتلا شدند، ثبت 966 مرگ در آمریکا پس از تزریق واکسن کرونا، تبدیل مساجد ایتالیا به پایگاه تزریق واکسن کرونا

خبرگزاری خبرنگاران-روزنامه وال استریت جورنال در گزارشی نوشت سازمان های اطلاعاتی روسیه در حال کوشش برای ایجاد تردید درباره واکسن کرونای شرکت آمریکایی فایزر هستند.

6 فروردین 1400

کاخ سفید: کارهای زیادی برای بازگشت به برجام وجود دارد

سخنگوی کاخ سفید در نشست خبری تأکید کرد کار های زیادی برای بازگشت به توافق هسته ای برجام وجود دارد.

26 اسفند 1399

تجلیل از بچه ها پایتخت در نمایشگاه نقاشی بچه ها

خبرگزاری خبرنگاران- روز دوشنبه 6 بهمن ماه نمایشگاه نقاشی بچه ها افتتاح شد. تعداد 10 کودک در این افتتاحیه شرکت و بچه ها نمایشگاه را افتتاح کردند.

6 اسفند 1399

اتلاف موقعیت های گل طبیعی است، مصدومیت رفیعی جدی نیست

به گزارش خبرنگاران، محرم نویدکیا در کنفرانس مطبوعاتی بعد از دیدار با پیکان ضمن تقدیر از مدیریت شرکت فولاد مبارکه به دلیل حمایت از تیم فوتبال سپاهان اظهار کرد: فکر می کنم اگر بخواهیم منطقی صحبت کنیم، نیمه اول خیلی خوبی نداشتیم و بچه های ما روی پرسینگ...

26 بهمن 1399

ثبت نام بن کتاب دانشجویان، طلاب و اعضای هیات علمی شروع شد

ثبت نام بن کتاب ویژه دانشجویان، طلاب و اعضای هیات علمی نمایشگاه کتاب مجازی از دیروز 17 دی در سامانه ketab.ir شروع شده است.

25 بهمن 1399
تعداد: (66)