کشته شدن یک سیاه پوست دیگر در آمریکا

به گزارش وبلاگ فوتبال، خبرگزاری خبرنگاران- در پی کشته شدن یک سیاه پوست دیگر در تیراندازی پلیس آمریکا در شهر مینیاپولیس، این شهر دیروز یکشنبه بار دیگر شاهد تظاهرات ضد نژاد پرستی بود.

کشته شدن یک سیاه پوست دیگر در آمریکا

به گزارش خبرگزاری وبلاگ فوتبال به نقل از خبرگزاری رویترز، تظاهر کنندگان که پارچه نوشته هایی با اسم جان سیاهپوستان مهم است به همراه داشتند با نیرو های پلیس درگیر شدند. پلیس برای پراکنده کردن تظاهر کنندگان به سمت آن ها گاز اشک آور شلیک کرد.

در حادثه دیروز، پلیس به سمت راننده یک خودرو که به دلیل تخلف رانندگی متوقف شده بود، تیراندازی کرد که وی در دم کشته و دیگر سرنشین این خودرو هم زخمی شد.

محلی که این حادثه رخ داد، حدود 16 کیلومتر با محل جان باختن جورج فلوید دیگر شهروند مینیاپولیس فاصله دارد که بر اثر خفگی ناشی از فشار زانوی یک افسر پلیس جان باخت.

راهپیمایان خشمگین که حدود 100 نفر بودند، با نیرو های پلیس ضد شورش درگیر شدند. بعلاوه معترضان به دو خودروی پلیس خسارت زدند.

پلیس با شلیک گلوله های پلاستیکی، شماری از راهپیمایان را مصدوم کرد. به گفته شاهدان، یکی از راهپیمایان که از ناحیه سر هدف اصابت گلوله های پلیس قرار گرفته بود، به دلیل خونریزی به بیمارستان انتقال یافت.

شب گذشته هم چند صد معترض مقابل اداره پلیس بروکلین تجمع کردند. پلیس برای جلوگیری از هر گونه حمله احتمالی، ضمن استقرار صد ها افسر ضد شورش اطراف این اداره، به سمت تجمع کنندگان، مواد شیمیایی حساسیت زا افشانه کرد تا آن ها را پراکنده کند. اوضاع در شهر مینیاپولیس به شدت متشنج است.

منبع: خبرگزاری آریا

به "کشته شدن یک سیاه پوست دیگر در آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشته شدن یک سیاه پوست دیگر در آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید