اعتراض ها به واکسن اجباری، پل کلیدی میان آمریکا و کانادا را مسدود کرد

به گزارش وبلاگ فوتبال، خبرگزاری خبرنگاران-اعتراض ها در کانادا به اجباری بودن تزریق واکسن کووید-19 سبب بسته شدن یک گذرگاه مهم و کلیدی شده است که کانادا را به آمریکا وصل می نماید.

اعتراض ها به واکسن اجباری، پل کلیدی میان آمریکا و کانادا را مسدود کرد

به گزارش خبرگزاری وبلاگ فوتبال،مقامات کانادا اعلام نموده اند که اعتراضات کامیون داران به دستور دولت کانادا مبنی بر اجباری بودن تزریق واکسن کووید-19 سبب بسته شدن پل آمباسادور (Ambassador Bridge پل معلقی که کانادا را به آمریکا متصل می نماید) شده است، زیرا کامیون ها وسایل نقلیه کوچکتر این پل را مسدود نموده اند.

این پل که دیترویت را در ایات میشیگان آمریکا به ویندزور در انتاریوی کانادا وصل می نماید، یکی از پررفت و آمدترین گذرگاه های میان کانادا و آمریکا بوده و یک جهت ارتباطی بسیار کلیدی برای صنعت خودرو بشمار می رود.

پلیس کانادا سه شنبه شب خاطرنشان کرد که یک گذرگاه مرزی دیگر هم در شهر کوتس استان آلبرتا به علت اعتراضات بسته شده است. همزمان پلیس اتاوا از دستگیری 23 نفر در ارتباط با تظاهرات غیرقانونی خبر داده است.

اعتراضات به اجباری بودن واکسن و سایر محدودیت های ناشی از همه گیری ویروس کرونا دستکم از 10 روز پیش در اتاوا شروع شده و به بسیاری از استان های دیگر هم رسیده است. از روز یکشنبه نیز به علت شدت یافتن اعتراضات، در اتاوا شرایط اضطراری اعلام شده است.

پلیس کانادا بعلاوه راه اندازی خط تلفن ویژه جرایم نفرت را در خصوص خشونت های اعتراضی همه گیر ایجاد کرد. به نظر می رسد این امر به ویژه در پی نگرانی از شعارهای افراط گرایانه ای باشد که از سوی گروه های راست افراطی سر داده شده است. گفته می گردد علاوه بر شعارهای افراط گرایانه، سمبل نازی ها نیز در این اتراضات به نمایش درآمده است.

ایرنا

منبع: خبرگزاری آریا

به "اعتراض ها به واکسن اجباری، پل کلیدی میان آمریکا و کانادا را مسدود کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراض ها به واکسن اجباری، پل کلیدی میان آمریکا و کانادا را مسدود کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید