فرایند صعودی ترانزیت کالا در 6 ماه ابتدایی امسال در خراسان رضوی

به گزارش وبلاگ فوتبال، خبرنگاران/خراسان رضوی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: آمارها بیانگر این است که طی 6 ماه ابتدای امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل چه در زمینه صادرات، چه در ترانزیت خروجی و ورودی و حتی در واردات، فرایند صعودی را پشت سر گذاشته است.

فرایند صعودی ترانزیت کالا در 6 ماه ابتدایی امسال در خراسان رضوی

جواد وحدتی فرد در گفت وگو با وبلاگ فوتبال در مورد شرایط ترانزیت کالا در خراسان رضوی اظهار کرد: بر این اساس تا خاتمه مرداد ماه امسال تردد ناوگان های صادراتی استان 249 درصد، ترانزیت خروجی 208 درصد، واردات 395 درصد و ترانزیت ورودی 936 درصد افزایش یافته است.

وی اضافه کرد: در مجموع سهم حمل ونقل بین المللی استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش قابل توجهی داشته است. بعلاوه تردد ناوگان های صادراتی در مرز دوغارون در پنج ماه ابتدای امسال 133 درصد، ترانزیت خروجی 42 درصد، واردات 69 درصد و ترانزیت ورودی 23 درصد افزایش داشته است. تردد ناوگان ها، چه پر باشد چه خالی، نسبت به مدت مشابه سال قبل 86 درصد افزایش یافته است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی مطرح کرد: شیوع بیماری کرونا عمدتا بر بخش نقل و انتقال مسافر تاثیرگذار بوده و آمار مسافرین استان را کاهش داده است اما در بخش حمل و نقل بار، ناوگان ما در سراسر کشور و در سطح استان ارتباط تجاری و مالی خوبی با بنادر جنوبی کشور خصوصا بندر امیرآباد داشته و حتی شرایط آن نسبت به گذشته نیز رشد داشته است. خوشبختانه در مجموع شیوع ویروس کرونا لطمه ای به ترانزیت کالا وارد نکرده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "فرایند صعودی ترانزیت کالا در 6 ماه ابتدایی امسال در خراسان رضوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرایند صعودی ترانزیت کالا در 6 ماه ابتدایی امسال در خراسان رضوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید