آمادگی شعب بانک ایران زمین برای ارائه خدمات به مشتریان در انتها سال

به گزارش وبلاگ فوتبال، خبرگزاری خبرنگاران-بانک ایران زمین برای بهبود فرایند ارائه خدمات بانکی به مشتریان خود در کنار بر راه اندازی روابط عمومی دیجیتال و مرکز تماس دیجیتال، از اعلام آمادگی شعب این بانک برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان در سرانجام سال اطلاع داد. بانک ایران زمین برای بهبود فرایند ارائه خدمات بانکی به مشتریان خود در کنار بر راه اندازی روابط عمومی دیجیتال و مرکز تماس دیجیتال، از اعلام آمادگی شعب این بانک برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان در سرانجام سال اطلاع داد.

آمادگی شعب بانک ایران زمین برای ارائه خدمات به مشتریان در انتها سال

به گزارش وبلاگ فوتبال، همه ساله در روزهای انتهای سال شلوغی بازارهای شب عید را شاهد هستیم. روزهایی که از کودکی یادآور زیبایی های رسیدن فصل بهار، خرید، دید و بازدید، عیدی و مسافرت است. اما با آغاز کرونا مقداری از تب و تاب این زیبایی ها کاسته شد و ترس از صف های طولانی و شلوغی برای بسیاری نگرانی هایی را در پی دارد. یکی از راهکارهای موجود برای این روزها خریدهای اینترنتی است ولی بیشتر مواقع به علت مسائل موجود از قبیل سرعت اینترنت امکان پرداخت اینترنتی وجود ندارد و بیشتر مردم با مشکل روبرو می گردند.

در برخی مواقع دریافت پول نقد و یا به عبارتی عامیانه کارت کشیدن بر روی دستگاه کارتخوان ضروری است، چرا که ممکن است در جاهایی دسترسی به اینترنت و یا امکان خرید اینترنتی نباشد.

بانک ایران زمین برای حل این مشکل تدابیری اتخاذ نموده است تا بهتر از سنوات قبل در خدمت و در کنار مشتریان خود قرار بگیرد.

بانک ایران زمین برای بهبود فرایند ارائه خدمات بانکی به مشتریان خود تا انتها سال 1400 علاوه بر راه اندازی روابط عمومی دیجیتال و مرکز تماس دیجیتال، از اعلام آمادگی شعب این بانک برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان در انتها سال اطلاع داد.

از آن جایی که از اهداف بانک ایران زمین جلب اعتماد مردم و رضایتمندی مشتریان است و در راستای بهره برداری و استفاده بهینه از فرصتهای محیطی، جهت حفظ و افزایش سرمایه های مشتریان در روزهای سخت اقتصادی و بیماری کرونا این بانک برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان در انتها سال از طرف شعب خود اعلام آمادگی نموده است.

بانک ایران زمین، سرآمد و برجسته شدن در صنعت بانکداری، پیشتازی در ارائه خدمات و محصولات متنوع مورد احتیاج مشتریان و پاسخگویی به انتظارات آنان (تعمیق در روش های اسلامی در فردای بانکداری) را منظره خود قرار داده است و با ورود به بازار و توسعه کسب وکار برای توسعه فعالیتهای اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی به وسیله ایجاد پیوند مستمر و پایدار با ذینفعان (مشتریان، سهامداران، کارکنان) و تقویت بنیه اقتصادی و رشد واحدهای تولیدی، تجاری و خدماتی با تکیه بر بانکداری اسلامی را در منظره آینده خود تحقق پذیر می داند .

منبع: خبرگزاری آریا

به "آمادگی شعب بانک ایران زمین برای ارائه خدمات به مشتریان در انتها سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی شعب بانک ایران زمین برای ارائه خدمات به مشتریان در انتها سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید