تجمع مخالفان غیرمنطقی واکسیناسیون کرونا، بدون ماسک و شعار زده، امتداد جهل و نادانی، اینبار با انکار کوید 19 مرگبار

به گزارش وبلاگ فوتبال، اغلب حاضران در جمع مخالفان واکسن کرونا حتی وجود بیماری مرگبار کرونا را هم انکار می نمایند و بدون ماسک و به دور از منطق علمی در این تجمع حاضر می شوند.

تجمع مخالفان غیرمنطقی واکسیناسیون کرونا، بدون ماسک و شعار زده، امتداد جهل و نادانی، اینبار با انکار کوید 19 مرگبار

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی وبلاگ فوتبال، فرزانه فراهانی- ساخت واکسن بیماری منحوس کرونا از آرزوهای بسیاری از مردم دنیا از زمان شیوع ویروس کوید 19 تا کنون که هنوز این بیماری ریشه کن نشده است بود.

آرزویی که خیلی از افراد به آن در مدت زمان کوتاهی به چشم یک رویا و خیال نگاه می کردند اما ماههاست که این آرزوی به ظاهر محال برآورده شده است و خوشبختانه مقدار اثر بخشی بسیاری از واکسنهای موجود در دنیا تا کنون بالا بوده و از طرف کارشناسان و متخصصان حوزه سلامت مورد تایید واقع شده است.

با سرعت گرفتن انجام واکسیناسیون عمومی در کشور ما نیز آمار مرگ و میرها تا حدودی کاهش یافته است و شدت ابتلاء افراد به این بیماری در صورت تزریق هر دو دُز واکسن نسبت به مبتلایانی که واکسن نزده اند بسیار خفیف تر است.

واکسن خریداری کنیدهای دیروز امروز شعار نه به واکسن سر می دهند!

با وجود شواهد متعدد علمی مبنی بر اهمیت انجام واکسیناسیون و تاثیر آن در کاهش مقدار ابتلائات و بعلاوه کاسته شدن مقدار مرگ و میر عده ای از افراد که تا پیش از خرید واکسن به وسیله مسئولان کشور و پیگیری واردات واکسن، شعار واکسن خریداری کنید سر می دادند و امروز تجمعات ضد واکسن تشکیل می دهند و نه به واکسیناسیون اجباری به لب می آورند.

از ابتدای فراوری واکسن کرونا تا کنون چندین ماه می گذرد و انجام واکسیناسیون عمومی و تزریق واکسن در همه جای دنیا بیشتر از آنکه مخالف داشته باشد با استقبال موافقان آن همراه بوده است اما عده ای هم در بسیاری از کشورهای دنیا و از جمله کشور ما مخالف واکسن هستند.

در ایران اسلامی بسیاری از مردم برای دریافت واکسن کرونا هیچ گونه مخالفتی نداشته و تا کنون هر دو دُز واکسن خود را دریافت نموده اند و عده زیادی هم دُز اول واکسن را تزریق نموده و در انتظار رسیدن موعد تزریق دُز دوم واکسن هستند.

عده کم و محدودی از افراد بدون هیچ گونه استدالال علمی و منطقی واکسیناسیون را تحریم نموده و شعارهای ضد واکسن سر می دهند.

مخالفت طب سنتی با واکسن کرونا، دروغ بزرگ معترضان واکسیناسیون!

در تجمع روز چهارشنبه بیست و هشتم مهر ماه ضد واکسنها که مشتمل بر حضور تعدادی اندک با عنوان مخالف واکسن بود و مقابل ساختمان مجلس شورای اسلامی برگزار گردید، شعارهای مختلفی سر داده شد که بسیاری از آن ها هیچ ارتباطی با واکسیناسیون نداشت و ظاهرا خط اصلی را معاندان نظام داده بودند.

مخالفان واکسن کرونا در حال حاضر برای به کرسی نشاندن حرف خود به هر موضوعی از جمله طب سنتی و ساخت دروغ مخالفت آن با واکسیناسیون چنگ می زنند و این در حالی است که اغلب آن ها کمتر چیزی از جزئیات واکسن کرونا و ضرورت تزریق آن می دانند.

در نگاهی کوتاه و گذرا به تزریق انواع واکسن از بدو تولد هر فرد عادی و پیگیری انجام واکسیناسیون از طرف والدین نوزاد و کودک و مقایسه آن با شرایط فعلی و ضرورت دریافت واکسن کرونا در می یابیم که جمع اندک مخالفان واکسیناسیون، هیچ گونه تحقیق و تفحص علمی در این خصوص انجام نداده اند و شعارهای بی پایه و اساسی که در تجمع سر می دهند، تکرار همان عدم آگاهی و بی اطلاعی از فواید تزریق واکسن است.

در ادامه تصاویری از حضور تجمع کنندگان در اعتراض به واکسیناسیون عمومی مشاهده می کنید و یکی از نکات قابل توجه مسئله حضور بچه ها خردسال و نوجوانان کم ین و سالی است که والدین آن ها را در تجمع ضد واکسن حاضر نموده اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "تجمع مخالفان غیرمنطقی واکسیناسیون کرونا، بدون ماسک و شعار زده، امتداد جهل و نادانی، اینبار با انکار کوید 19 مرگبار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجمع مخالفان غیرمنطقی واکسیناسیون کرونا، بدون ماسک و شعار زده، امتداد جهل و نادانی، اینبار با انکار کوید 19 مرگبار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید