خبرنگاران موکب های قزوین هزار و 300 بسته معیشتی توزیع کردند

به گزارش وبلاگ فوتبال، قزوین - خبرنگاران - موکب های قزوین به مناسبت اربعین حسینی (ع) هزار و 300 بسته معیشتی را بین نیازمندان استان توزیع کردند.

خبرنگاران موکب های قزوین هزار و 300 بسته معیشتی توزیع کردند

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین روز یکشنبه در نشست ستاد هماهنگی اربعین حسینی (ع) گفت: با توجه به شیوع کرونا سال جاری موکب های ما در مرز عراق فعال نیستند و تنها چهار موکب در استان در قالب توزیع بسته های معیشتی و لوازم التحریر، موبایل و تبلت دانش آموزی و برای دریافت نذورات ساخت حرم امام حسین (ع) و ارایه خدمات بهداشتی به محرومان فعال هستند.

حامد کبودوند اضافه نمود: با هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی، تمام موکب داران استان فراخوان و توجیه شدند تا حضوری در ایام اربعین در کشور عراق نداشته باشند و این در حالی است که این افراد با عظیم منشی تقاضای ستاد را پذیرفتند و هیچ درخواستی مبنی بر اعزام غیرقانونی به مرزها را شاهد نبودیم.

این مسوول با اشاره به شرایطی که به واسطه شیوع ویروس کرونا در قزوین به وجود آمده و آموزش دانش آموزان را تحت تاثیر قرار داده است، گفت: تا به امروز 114 بسته لوازم التحریر و تبلت هوشمند برای دانش آموزان بی بضاعت آماده توزیع شده است.

کبودوند اضافه نمود: با توجه به شرایط سال جاری، پویش زیارت اربعین در منازل و پشت بام ها در قزوین راه اندازی شده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران موکب های قزوین هزار و 300 بسته معیشتی توزیع کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران موکب های قزوین هزار و 300 بسته معیشتی توزیع کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید