خبرنگاران افزایش مبتلایان به کرونا در تربت حیدریه نگران کننده است

به گزارش وبلاگ فوتبال، تربت حیدریه- خبرنگاران- معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت حیدریه با بیان اینکه افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در این شهرستان نگران کننده است گفت: در صورت تداوم این شرایط محدودیت های بیشتری اعمال می گردد.

خبرنگاران افزایش مبتلایان به کرونا در تربت حیدریه نگران کننده است

علی رستمی روز پنجشنبه در نشست ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، فرارسیدن فصل برداشت زعفران و افزایش جابه جایی ها، فصل سرما، بازگشایی مدارس و برپایی آیین های ویژه دهه پایانی صفر را از عوامل افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا ذکر کرد و اضافه نمود: این شرایط باعث شد تربت حیدیه در شرایط قرمز قرار گیرد.

وی، تعداد بیماران کرونایی بستری شده در مراکز درمانی تربت حیدریه را 112 نفر خاطرنشان کرد و ادامه داد: در 24 ساعت گذشته با جان باختن سه بیمار دیگر، مجموع فوتی های ناشی از ویروس کرونا از ابتدای شیوع آن تا به امروز در این شهرستان به 151 نفر افزایش یافت.

فرماندار تربت حیدریه با ابراز نگرانی از فرایند افزایش ابتلای افراد به ویروس کرونا در این شهرستان گفت: کنترل این ویروس بدون همراهی و همکاری شهفرایندان به ویژه اصناف و بازاریان امکان پذیر نیست و در صورت ادامه این شرایط ناچار به اعمال محدودیت و ممنوعیت های بیشتر هستیم.

وی اضافه نمود: مردم باید با رعایت پروتکل های بهداشتی، اجرای صحیح فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک، با مدافعان سلامت همکاری نمایند تا شاهد شکست این ویروس باشیم.

رستمی ادامه داد: بر اساس تصمیم ستاد شهرستانی مقابله با کرونا و تایید ستاد استانی، تعطیلی آموزش حضوری دانش آموزان در مدارس تربت حیدریه تا 15 آبان ماه تمدید شد.

دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه به 363 هزار نفر جمعیت ساکن سه شهرستان تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در جنوب استان خراسان رضوی خدمت می نماید.

این دانشگاه 190 تخت در بیمارستان نهم دی تربت حیدریه و 20 تخت در بیمارستان شهر مه ولات دارد.

مرکز شهرستان 225 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

براساس آخرین آمار رسمی تا به امروز 596 هزار و 941 نفر در ایران به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 399 نفر از بیماران مبتلا به کووید 19 در 24 ساعت گذشته، تعداد جان باختگان این بیماری در کشور به 34 هزار و 113 نفر رسیده است.

همچنین تا به امروز 472 هزار و 598 نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان ها ترخیص شده اند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران افزایش مبتلایان به کرونا در تربت حیدریه نگران کننده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران افزایش مبتلایان به کرونا در تربت حیدریه نگران کننده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید