ترامپ: حمایت تقریبا 300 قاضی را به همراه دارم!

به گزارش وبلاگ فوتبال، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا امروز یکشنبه و پس از انتقاد کالین پاول وزیر امور خارجه دوران ریاست جمهوری جورج بوش از وی و اعلام حمایت از جو بایدن نامزد حزب دموکرات انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا، در پیامی توئیتری نوشت: کالین پاول، شخص به واقع حقیری که مسئول ورود ما به جنگ های فاجعه آمیز در خاورمیانه بود به تازگی اعلام نموده به یک حقیر دیگر یعنی جوبایدن رای خواهد داد.

ترامپ: حمایت تقریبا 300 قاضی را به همراه دارم!

رئیس جمهور آمریکادر این خصوص نوشت: آیا پاول نگفت که عراق سلاح کشتار جمعی دارد؟ آنها این کار را نکردند، بلکه ما را به جنگ بردند.

دونالد ترامپ در توئیت دیگری اضافه نمود: شخصی لطفاً به پاول بگوید که من حمایت تقریباً 300 قاضی را به همراه دارم که یک رکورد محسوب می گردد، دو دیوان عدالت عالی به همراه دارم، ارتش تحلیل رفته را بازسازی کردم، بزرگترین قانون مالیاتی کشور را راه اندازی کردم و بخش بهداشت درمان را نجات دادم و اقدامات بسیار دیگر.

این در حالیست که کالین پاول وزیر خارجه دوران جورج بوش رئیس جمهور اسبق آمریکا که از جمهوریخواهان به شمار می آید، ساعاتی پیش تأکید کرد که در انتخابات ریاست جمهوری امسال میلادی این کشور از جو بایدن نامزد دموکرات ها حمایت خواهد نمود.

وزیر خارجه دوران جورج بوش در این خصوص گفت: من در موضوعات اجتماعی و سیاسی خیلی به جو بایدن نزدیک هستم. من به مدت 35 تا 40 سال با او کار نموده ام؛ اکنون وی نامزد انتخابات است و من به او رأی می دهم. ترامپ از قانون اساسی عدول نموده است.

لازم به ذکر است، وی در دوران ریاست جمهوری جورج بوش به عنوان وزیر امور خارجه آمریکا به فعالیت خود ادامه داد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "ترامپ: حمایت تقریبا 300 قاضی را به همراه دارم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: حمایت تقریبا 300 قاضی را به همراه دارم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید