کشتی فرنگی

کشتی فرنگی زیر 23 سال دنیا ، نجاتی برنز گرفت

علیرضا نجاتی از قم، با غلبه بر حریف روس، به مقام سوم قهرمانی زیر 23 سال دنیا دست یافت.

11 آذر 1400

سه تیم دیگر در پی جذب کشتی گیر خارجی برای حضور در لیگ برتر

به گزارش خبرنگاران، پیکارهای لیگ برتر کشتی از اوایل ماه جاری در چهار گروه آزاد و چهار گروه فرنگی شروع شده که تا به امروز تیم ستارگان ساری با جذب دو آزادکار عنواندار از روسیه و گرجستان نخستین تیمی شد که از نفرات خارجی در لیگ برتر استفاده خواهد نمود.

6 آذر 1400

فینالیست های پنج وزن نخست معین شدند، شکست الکسانیان در نیمه نهایی

به گزارش خبرنگاران، در انتها مسابقات روز نخست رقابت های کشتی جام مربیان و کشتی گیران برتر اوکراین نفرات راه یافته به ملاقات فینال پنج وزن اول معین شدند.

20 فروردین 1400

تصمیمات مهم کشتی فرنگی با توجه به شرایط کرونایی

به گزارش خبرنگاران، کشتی فرنگی ایران پیروز شد در رقابت های جهانی 2019 قزاقستان سه سهمیه المپیک را توسط علیرضا نجاتی، محمدعلی گرایی و امیر قاسمی منجزی در اوزان 60، 77 و 130 کیلوگرم کسب کند. با این وجود هنوز سه سهمیه دیگر باقی مانده تا شاگردان محمد بنا با ترکیبی...

24 اسفند 1399

دبیر: هیچ کس از پیش برای المپیک انتخاب نشده است، نگاه مردم به قهرمانان کشتی متفاوت است

رئیس فدراسیون کشتی گفت: هیچ کس از پیش برای المپیک انتخاب نشده و این رقابت است که کشتی گیر را بالا می برد.

10 بهمن 1399

حمید سوریان پیگیر فرایند درمانی محمد بنا شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون کشتی، حمید سوریان به همراه دکتر تورج ملک محمدی در بیمارستان محل درمان محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی حضور یافتند.

25 آذر 1399

دوران قرنطینه باعث کاهش وزنم شد، بدنبال کسب سهمیه المپیک هستم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون کشتی، سرگئی سیمینوف قهرمان سنگین وزن کشتی فرنگی دنیا با بیان این مطلب اضافه کرد: اگرچه دوران در خانه ماندن سخت بود، اما من تمرینات متنوعی را انجام دادم و با یک رژیم غذایی سالم توانستم 10 کیلوگرم از وزن خود را کم کنم.

8 مهر 1399

عبدولی: از مسابقه با حریفی جسور مثل گرایی لذت می برم، اعتراضم به داور شاید دلداری به خودم باشد

دارنده مدال جهانی و المپیک کشتی فرنگی گفت: در اردوی 10 روزه اخیر تیم ملی، 4 کیلوگرم کم کرده ام و 81 کیلوگرم وزن دارم. 3،4 کیلوی دیگر مانده که به 77 کیلوگرم برسم.

10 فروردین 1399

بالاخره طلسم شکسته شد، قاسم پور فینالیست شد؛صادقی و شهبازی در رده بندی

مسابقات پنج وزن نخست رقابت های کشتی آزاد قهرمانی زیر 23 سال جهان از ظهر امروز در شهر بخارست رومانی در حال برگزاری است که در انتها دیدارهای مقدماتی کامران قاسم پور در وزن 86 کیلوگرم راهی دیدار فینال شد. ایمان صادقی و حسین شهبازی نیز در اوزان 61 و 92 کیلوگرم...

8 دی 1398

شریعتی: تا جهانی قزاقستان در سنندج تمرین می کنم، به دنبال مدال و سهمیه المپیک هستم

دارنده مدال برنز سنگین وزن کشتی فرنگی المپیک ریو گفت: می خواهم این دو ماه و نیم باقی مانده تا جهانی را در سنندج و زیر نظر جمشید خیرآبادی تمرین کنم تا برای قزاقستان به آمادگی مطلوب برسم.

26 مرداد 1398

باوفا: به این کشتی گیران افتخار می کنم، باید در جهانی هم بدرخشیم

به گزارش خبرنگاران، حمید باوفا صبح امروز پس از قهرمانی زودهنگام شاگردانش در رقابتهای کشتی فرنگی قهرمانی جوانان آسیا که در تایلند در حال برگزاری است گفت: ما طی دو روز توانستیم نتایج بسیار خوبی را در این دوره از رقابتها کسب کنیم. ما در مجموع 8 فینالیست...

25 مرداد 1398

دو طلا و یک برنز در انتظار ایران ، 5 فرنگی کار جوان ایران حذف شدند

پویا دادمرز و میلاد رضانژاد در دیدار نهایی و محمد ناقوسی در دیدار رده بندی اوزان خود در رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جایزه بزرگ کرواسی حضور دارند.

21 خرداد 1398