بازسازی، نوسازی و تعمیرات ساختمان

تشریح امدادرسانی و برآورد خسارت سیل اخیر در ارتباط تصویری با هیئت دولت

در ارتباط تصویری مسئولان استان با نشست عصر امروز هیئت دولت اقدامات صورت گرفته در امدادرسانی و برآورد خسارت سیل اخیر تشریح شد.

6 اسفند 1400

جزئیات دستورالعمل ایمنی مدارس در برابر حریق

تهران (پانا) - سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به منظور استانداردسازی سامانه گرمایشی مدارس، دستورالعمل ایمنی مدارس در برابر حریق را تدوین کرد که پس از بررسی و اعلام نظر سازمان آتش نشانی، خدمات ایمنی شهرداری تهران و تأیید نهایی از سوی وزارت کشور،...

18 بهمن 1400

از ترفند قدیمی دیزنی تا فیلم های ترسناک زامبی محور؛ برترین های هنر و سینما

اگر فرصت مطالعه اخبار و مقالات مهم ادبی، هنری و سینمایی را ندارید، می توانید مجموعه ای از مهم ترین اخبار و برترین مقاله ها و ویدیوهای دنیای فیلم و سریال، کتاب ها، موسیقی و هنرهای تجسمی را در خبرنگاران مگ پیدا کنید. ما در سری مطالب برترین های هنر و سینما...

2 بهمن 1400

حمام خان یزد یا گرمخانه نور

این حمام در زمینی به مساحت 1170 متر مربع و با زیر بنای 900 متر مریع بنا شده که شامل بخشهای مختلفی از جمله گاوروتون، شاه نشین، خزینه می باشد. امروزه از این بنا به نام چایخانه و رستوران سنتی استفاده می گردد.

27 مرداد 1400

سقف کلیسای نوتردام استخر می گردد یا گلخانه!؟

دولت فرانسه در کوشش است با بازسازی کلیسای تاریخی نوتردام پاریس، شکوه و جلال گذشته را به آن بازگردانند و به همین علت رقابتی بین المللی برای ارائه برترین طرح های معماری را راه اندازی نموده است. بنا بر اعلام امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه آنها پذیرای طراحی...

21 مرداد 1400

خنده دارترین فیلم های کمدی دهه گذشته که همه باید ببینند

10 فیلم کمدی بسیار خنده دار دهه گذشته را بشناسید که همگی لحظات بامزه و مفرحی برایتان خلق می نمایند و با دیدنشان تا مدتی از تمام غم های زندگی رها می شوید.

9 مرداد 1400

قتل پیرزن با ماهیتابه برای سرقت طلا

پسر جوان که با انگیزه سرقت، پیرزن تنهایی را به قتل رسانده بود، در جلسه دادگاه به تشریح جنایت پرداخت.

20 تیر 1400

قلعه وان ؛جاذبه تاریخی و دیدنی شهر وان

شهر وان به دلیل مراکز خرید متعدد و زیادش به یک شهر توریستی تبدیل شده است و با افزایش توریست، امکانات و تفریحات آن هم روز به روز در حال پیشرفت و ارتقاء هستند.

18 خرداد 1400

10 بازی دنیا باز برتر تاریخ

سال هاست که بازی های ویدئویی رویای زندگی و گشت و گذار در دنیاهای مجازی را تحقق بخشیده اند. هرچه این دنیاها گسترده تر باشند، علاقه ما به وقت گذراندن و کاوش در آن ها بیشتر می شود. شاید بتوان گفت بهترین لحظات و خاطرات گیمی هرکدام از ما به یکی از بازی های دنیا...

31 فروردین 1400

اعتراف اداره آمریکایی به کاهش کمک های واشنگتن به نیروهای امنیتی افغانستان

اداره بازرسی آمریکا در امور بازسازی افغانستان ضمن متهم کردن دولت کابل به فساد اداری در گزارشی گفت که کمک های آمریکا به نیروهای نظامی افغانستان به پایین ترین سطح رسیده است.

8 فروردین 1400

با بنزین تولیدی سال 92، مردم قتل عام می شدند

به گزارش خبرنگاران، رییس سازمان حفاظت محیط زیست تاکید کرد: اگر امروز بنزین و گازوئیل تولیدی سال 92 توزیع می شد، قتل عام مردم از آلودگی هوا به مراتب بیشتر از کرونا بود. این دستاورد بسیار بزرگی است که امروز یک لیتر بنزین تولیدی کمتر از استاندارد یورو 4 نداریم.

18 اسفند 1399

پاسخ خزانه دار فدراسیون کشتی در خصوص اظهارنظر سرمربی تیم استقلال

هوشنگ محمودی در خصوص اظهارنظر سرمربی تیم کشتی آزاد استقلال مبنی بر پرداخت اجاره سالن توفیق دنیا بخت توضیحاتی ارائه کرد.

11 بهمن 1399

خبرنگاران توفان و بارندگی 30 میلیاردریال به شبکه برق گناوه خسارت وارد کرد

گناوه - خبرنگاران - فرماندار گناوه گفت: توفان و بارندگی شدید روز گذشته طبق برآورد اولیه 30 میلیارد ریال به شبکه و تاسیسات برق این شهرستان خسارت وارد کرد.

16 دی 1399

آثار تاریخی ثبت نشده خلخال شناسایی می شوند

به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل، علی درویشی روز 29 آبان ماه در بازدید از روستای خمس، اظهار کرد: سطح مشارکت های مردمی برای حفظ و احیای آثار تاریخی، مذهبی و فرهنگی این شهرستان افزایش پیدا کرده است، به طوری که...

1 دی 1399

نخستین برآورد رسانه ها از ترکیب دولت بعدی آمریکا

جو بایدن، رئیس جمهوری منتخب ایالات متحده آمریکا، دوماه ونیم فرصت دارد تیمی برای رویاروی با بحران هایی که کشورش با آن دست وپنجه نرم می نماید، تشکیل دهد؛ مبارزه با پاندمی تاریخی، بازسازی اقتصاد نابودشده و احیای نظم جهانی که در دوران دونالد ترامپ، رئیس...

18 آذر 1399

خبرنگاران موکب های قزوین هزار و 300 بسته معیشتی توزیع کردند

قزوین - خبرنگاران - موکب های قزوین به مناسبت اربعین حسینی (ع) هزار و 300 بسته معیشتی را بین نیازمندان استان توزیع کردند.

20 آبان 1399

مشارکتی های سابق در بن بست اختلاف، حزب اتحاد ملت راه اعتماد ملی را می رود؟

پس از شکست سنگین اصلاح طلبان در انتخابات اسفند ماه 1398 فرضیه های متعددی در خصوص فروپاشیدن اتحاد و انسجام درونی جریان اصلاحات دیده می شود که نمونه آن استعفای دسته جمعی گروهی از اعضای حزب اتحاد ملت از این حزب است.

10 آبان 1399

خبرنگاران ظریف: امنیت لبنان، امنیت همه منطقه است

تهران- خبرنگاران- وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی توییتری نوشت که همه کشورهای منطقه در این مساله موافق هستند که امنیت لبنان، امنیت همه منطقه است.

12 مهر 1399

سندرز: جمهوری خواهان برای هزینه های نظامی پول دارند اما برای معیشت مردم نه

سناتور ارشد دموکرات آمریکایی در انتقاد از طرح جمهوری خواهان برای بودجه و بسته پیشنهادی ویروس کرونا گفت، این حزب قصد دارد 29 میلیارد و 400 میلیون دلار به پنتاگون بدهد، اما برای کمک غذایی به مردم صفر دلار تخصیص داد.

30 شهریور 1399

بهترین و ساده ترین ماسک های صورت خانگی برای جوانسازی پوست

استفاده از انواع ماسک صورت روشی معمول و مناسب برای تقویت پوست بدن با ویتامین ها و مواد مغذی مفید است. در مدت زمان اندکی ماسک ها به پوست یاری می نماید تا مواد مغذی مورد احتیاج خود را به دست بیاورد و ظاهری درخشنده و شاداب پیدا کند. آب رسانی یکی از مسائل مهم...

20 مرداد 1399
تعداد: (24)