گوگل بعضی از دسترسی های برنامه Google Photos را پولی کرد

به گزارش وبلاگ فوتبال، شرکت گوگل به تازگی بیان کرد بعضی از دسترسی های برنامه Google Photos به حالت پولی درخواهند آمد.

گوگل بعضی از دسترسی های برنامه Google Photos را پولی کرد

به گزارش وبلاگ فوتبال به نقل از وبلاگ فوتبال،کاربران برنامه Google Photos به تازگی متوجه تغییرات چشمگیری در این نرم افزار شده اند. بر اساس اطلاعات اخیر، شرکت گوگل تصمیم گرفته به تازگی بعضی از امکانات نرم افزار خود را به صورت پولی درآورد. این تغییرات اجرا شده قسمتی از برنامه توسعه قابلیت Color Pop به شمار میرود که به کاربران اجازه می داد تمامی تصاویر خود را به دلخواه ویرایش نمایند و زیبایی آن را افزایش دهند.

کاربران از این پس باید در سرویس Google One ثبت نام نمایند تا امکان استفاده از ویژگی Color Pop برای آن ها فعال گردد. تغییرات اجرا شده در ابتدا برای کاربران غیرضروری به نظر آمد و بسیاری از آن ها فکر کردند شرکت گوگل سعی دارد قابلیتی رایگان را به حالت پولی درآورد.

در پی انتقادهای اجرا شده در این باره شرکت گوگل طی بیانیه ای شفاف سازی لازم را صورت داد. سخنگوی شرکت گوگل طی صحبت های اخیر خود بیان کرد: قابلیت Color Pop برای تمامی کاربران Google Photo فعال خواهند ماند و افراد می توانند تصاویر خود با اطلاعات عمیق را به صورت رایگان ویرایش نمایند. اما افرادی که در سرویس Google One ثبت نام نکرده اند می توانند تعداد بیشتری از تصاویر را ویرایش نماینده حتی اگر این عکس ها حاوی داده های عمیق نباشند.

توسعه بخش اشتراکی برنامه Google Photos

بر اساس اطلاعات تازه، شرکت گوگل بعلاوه سعی دارد قابلیت های پولی دیگری را هم به برنامه خود اضافه کند. سخنگوی شرکت گوگل طی صحبت های خود گفت که مشترکان سرویس Google One می توانند از قابلیت های بیشتری برخوردار شوند.

لازم به ذکر است؛ کاربران فضای مجازی با پرداخت 2 دلار به صورت ماهیانه می توانند از ویژگی های تازه برنامه Google Photos برخوردار شوند و تصاویر خود را به برترین نحو ویرایش نمایند. با وجود آن که بسیاری از قابلیت های مفید Google Photos به صورت پولی در خواهد آمد اما به نظر می آید این امر در دراز مدت باعث ناراحتی کاربران و کاهش تمایل استفاده از برنامه مذکور می گردد.

منبع: جام جم آنلاین

به "گوگل بعضی از دسترسی های برنامه Google Photos را پولی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوگل بعضی از دسترسی های برنامه Google Photos را پولی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید