همایش پیاده روی همگانی در پیشوا برگزار گردید

به گزارش وبلاگ فوتبال، ظهر پنجشنبه همایش پیاده روی همگانی به مناسبت هفته فرهنگی پیشوا در این شهرستان برگزار گردید.

همایش پیاده روی همگانی در پیشوا برگزار گردید

در این همایش حسین عباسی فرماندار، معاونین وی، رئیس اداره ورزش و جوانان، شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، رؤسا و پرسنل ادارات و جمعی از مردم شهرستان شرکت کردند.

فرماندار پیشوا درمراسم خاتمهی پیاده روی با بیان اینکه ورزش باید به جزئی از برنامه زندگی روزانه تبدیل گردد، گفت: مجموعه شهرداری، شورای اسلامی شهر و اداره ورزش و جوانان باید برنامه ریزی نمایند تا هر ماه یک همایش پیاده روی همگانی در سطح شهرستان برگزار گردد.

وی با اشاره به علاقمندی مردم برای حضور در برنامه های مختلف اجتماعی، توضیح داد: با مداومت و استمرار در برگزاری برنامه های گروهی و همگانی، شاهد برگزاری مراسم غنی تر و استقبال پرشورتری از سوی مردم خواهیم بود.

عباسی به ضرورت فراهم کردن فضا و امکانات برای ورزش های همگانی در شهرستان اشاره نمود و گفت: شهرداری و شورای شهر همت نموده و ایستگاه دوچرخه سواری را در چند نقطه از شهر در سال 98 ایجاد نمایند تا مردم کمتر از خودرو استفاده نموده و به دوچرخه سواری ترغیب شوند.

بر اساس این گزارش، شرکت نمایندگان در گردهمایی بزرگ ورزشی جهت میدان نماز تا صحن مطهر حضرت امامزاده جعفربن موسی الکاظم(ع) را پیمودند.

همچنین در خاتمه این همایش، جوایز نفیس نقدی و غیرنقدی به قید قرعه به تعدادی از شرکت نمایندگان اهدا شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "همایش پیاده روی همگانی در پیشوا برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همایش پیاده روی همگانی در پیشوا برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید