نمایشگاه دستاوردهای پارک علم و فناوری کرمان افتتاح شد

به گزارش وبلاگ فوتبال، کرمان - خبرنگاران - نمایشگاه دستاوردهای پارک علم و فناوری استان کرمان روز دوشنبه با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری افتتاح شد.

نمایشگاه دستاوردهای پارک علم و فناوری کرمان افتتاح شد

مدیر موسسات پارک علم و فناوری استان کرمان روز دوشنبه در حاشیه افتتاح این نمایشگاه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ فوتبال گفت: نمایشگاه دستاوردهای پارک علم و فناوری با 22 غرفه و با حضور 33 شرکت دانش بنیان افتتاح شده است.

رضا زارع اضافه کرد: نمایشگاه دستاوردهای پارک علم و فنآوری استان کرمان با هدف بازدید معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری، تبیین دستاوردهای شرکت های دانش بنیان استان کرمان و برگزاری نشست های پرسش و پاسخ با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری در محل دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان برپا شده است.

وی اعلام کرد: در حال حاضر بالغ بر 50 شرکت دانش بنیان در کرمان فعالیت دارند و این استان از نظر تعداد شرکت های دانش بنیان وضعیت خوبی دارد.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری در این سفر بازدید از واحد دانش بنیان ویژگان بسپار شرق به عنوان فراوری کننده کامپاندهای پلیمری و لوله های پلی اتیلن در شهرک صنعتی شماره 2 کرمان را در برنامه داشته است.

این واحد از سال 80 فعالیت خود را شروع نموده و حدود 115 نیرو دارد و از سال 86 فعالیت خود را در شهرک صنعتی 2 کرمان پیگیری نموده است.

بازدید از شرکت دانش بنیان لاوان تابلو و شرکت دانش بنیان کشت گستر بوتیا سبز کریمان نیز از دیگر برنامه های معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری در سفر به کرمان بود.

ستاری در ادامه از مرکز رشد فناوری های سلامت دانشگاه علوم پزشکی کرمان و مجتمع پارک علم و فنآوری با 6 شرکت دانش بنیان نیز بازدید کرد.

بازدید از واحدهای دانش بنیان کرمان و ماهان نیز از دیگر برنامه های سفر معاون رئیس جمهوری به کرمان است .

3029/7440

منبع: ایرنا

به "نمایشگاه دستاوردهای پارک علم و فناوری کرمان افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه دستاوردهای پارک علم و فناوری کرمان افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید