برپایی نمایشگاه دستاورد های انقلاب اسلامی در کرمان

به گزارش وبلاگ فوتبال، در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، نمایشگاه دستاورد های انقلاب با حضور استاندار کرمان، نمایندگان کرمان و راور در مجلس، جمعی از مسئولان و اقشار مختلف مردم در پارک مادر شهر کرمان افتتاح شد.

برپایی نمایشگاه دستاورد های انقلاب اسلامی در کرمان

به گزارش خبرنگار از ، نمایشگاه دستاورد های انقلاب اسلامی عصر امروز پنجشنبه 11 بهمن ماه به صورت رسمی توسط استاندار و با حضور مقامات عالی استان افتتاح شد.

استاندار کرمان در حاشیه بازدید از این نمایشگاه گفت: نمایشگاه کنونی دستاورد های انقلاب نتیجه زحمات مدیران دستگاه ها برای به نمایش گذاشتن بخشی از دستاورد های چهل سال گذشته است.

محمد جواد فدائی با اشاره به خدمات بی شمار نظام اسلامی در تمامی عرصه ها توضیح داد: نظام اسلامی خدمات متعددی به مردم ایران ارائه نموده است و ارائه همه آن ها در یک نمایشگاه کار سختی است.

رونمایی از سند هویتی طلبه شهید انقلاب حسن توکلی زاده راوری، امضای تمبر یادبود چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و امضای تابلوی یادگار ماندگار نمایشگاه دستاورد های 40 ساله نظام جمهوری اسلامی ایران در غرفه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان توسط فدائی از جمله برنامه های نمایشگاه بود.

در این نمایشگاه بیش از 100 دستگاه اجرائی، بخش خصوصی، نهاد نظامی و دانشگاه ها در قالب نمایشگاه دستاورد های انقلاب اسلامی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، خدمات صورت گرفته خود را در 340 غرفه و در فضایی به وسعت بالغ بر 8 هزار مترمربع به نمایش عمومی خواهند گذاشت.

نمایشگاه دستاورد های انقلاب اسلامی در فضای روباز به وسعت دو هزار مترمربع و فضای مسقف حدود شش هزار مترمربع برپا شده است.همزمان با برپایی این نمایشگاه، هفت ویژه برنامه فرهنگی، هنری و جشن شبانه پس از نماز مغرب و عشا با همکاری دستگاه های اجرایی در سالن بسطامی و محوطه پیرامون سالن برگزار می گردد.

در آخرین شب برگزاری نمایشگاه دستاورد های انقلاب اسلامی و به دلیل تقارن آن با ایام فاطمیه، ویژه برنامه بزرگداشت شهادت حضرت زهرا (س) برگزار می گردد.

زمان بازدید از نمایشگاه از ساعت 9 صبح تا 8 شب خواهد بود.

فعالیت رادیو نمایشگاه، ارائه خدمات رایگان توسط بعضی غرفه ها به مردم، برگزاری مسابقات و اهدای جوایز، استقرار و نمایش خودرو ها و تجهیزات نظامی و ... از جمله برنامه های جنبی نمایشگاه دستاورد های انقلاب اسلامی در کرمان است.

نمایشگاه دستاورد های انقلاب اسلامی از امروز 11 لغایت 18 بهمن ماه در پارک مادر کرمان دایر است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "برپایی نمایشگاه دستاورد های انقلاب اسلامی در کرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برپایی نمایشگاه دستاورد های انقلاب اسلامی در کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید