آنالیز دقیق و آشنایی با قلعه های بارسلون

به گزارش وبلاگ فوتبال، قلعه های بارسلون

قلعه های بارسلون را می توان از جمله بهترین جاذبه های گردشگری این شهر توریستی دانست که بی شک گشت و گذار در آن بسیار لذت بخش خواهد بود. قبل از سفر به بارسلون باید با مواردی آشنایی داشته باشید که از جمله مهمترین مواردی می توان به اطلاع داشتن از مراکز تاریخی و گردشگری این شهر اشاره کرد. در تور بارسلون می توانید تمامی جاذبه ها را هدف قرار دهید که این امر به دلیل این است که در تور اسپانیا یا بارسلون تورلیدر با تمامی مراکز گردشگری آشنا بوده و می تواند تمامی مناطق گردشگری بارسلون را به شما نشان دهد. جاذبه های بارسلون به قدری زیاد هستند که نمی توان آنها را در چند روز تمامی کرد اما مراکزی که کمتر دیده شده اند کاخ ها و قلعه های بارسلون می باشد که در این شهر از هر یک از دوران حکومت های مختلف می توانید قلعه ای مختص آن موقع شاهد باشید. قلعه های متعددی در سطح شهر بارسلون وجود دارند که بازدید از آنها بی شک لذت بخش خواهد بود. توجه داشته باشید که هر یک از این قلعه ها ارزش گردشگری بالایی داشته و قدمتی دیرینه دارند که این امر سبب شده از جمله شلوغ ترین مراکز در بارسلون باشند. بعضی از این قلعه ها در اطراف و نزدیکی شهر و بعضی از آنها بر روی کوهستان ها بنا شده اند که دلیل این امر تسلط کامل بر منطقه بوده است. قدمت این قلعه ها شما را به خود جذب خواهد نمود و با مشاهده تک تک آنها می توانید به قدمت شهر بارسلون پی ببرید. پس در تور بارسلون بازدید از این قلعه ها را از دست ندهید. در این مقاله سعی نموده ایم بعضی از مهمترین قلعه هایی که در دسترس بارسلون هستند را به حضورتان معرفی نماییم. در ادامه با ما باشید:

آنالیز دقیق و آشنایی با قلعه های بارسلون

مونتجیک از جمله قلعه های بارسلون

یکی از بهترین و معروف ترین قلعه های بارسلون را می توان کاخ مونتجیک دانست که این قلعه از جمله مهمترین قلعه های نظامی اسپانیا به شمار می رود. این قلعه طی قرن های هفده و هجده ساخته شده است و می توانید آن را به صورت پا برجا مشاهده نمایید.

بزرگترین اتفاق این قلعه را می توان دفاع در برابر نیروهای فیلیپ اول دانست. این قلعه به مدت دو قرن به جهت سرکوبی مردم مورد استفاده نهاده شد اما این قلعه بعد ها نیز جهت سرکوبی آنارشیست ها به کار گرفته شد. یکی از دیکتاتور های سال 1930 را می توان ژنرال فرانسیسکو فرانکو دانست که وی فردی دیکتاتور بوده و پس از پیروزی بر حاکم وقت در طی یک شورش حاکم اسپانیا شد. یکی دیگر از مهمترین اتفاق وقوع پیوسته در این قلعه را می توان اعدام لوئیس کمپانی به دست فاشیستی ها دانست. با مراجعه به این مرکز می توانید تنها مجسمه موجود از فرانکو در سطح شهر را مشاهده نمایید. امروزه این قلعه به موزه تبدیل شده و بازدید از آن به همگان توصیه می شود. چرا که با بازدید از آن می توانید از موراد مختلفی آشنایی یابید. بعضی از بخش های قلعه بعد ها به دلیل از بین رفتن مورد ترمیم و بازسازی نهاده شد و به همین دلیل می توانید تمامی بخش های آن را سالم مشاهده نمایید. این قلعه وسیع بوده و می تواند بهترین لحظات را برایتان تداعی نماید.

دورت تورو بارو از جمله قلعه های بارسلون

دورت تورو بارو یکی دیگر از قلعه های بارسلون می باشد که با مراجعه به این قلعه می توانید بهترین جاذبه را در این شهر شاهد باشید. باید بدانید که این سازه ابتدا هتل بوده است و پس از سالها هتل بودن به قلعه تبدیل شد. این قلعه معماری بسیار زیبایی داشته و با تماشای آن می توانید از سفر خود لذت ببرید. در تور بارسلون بازدید از این قلعه را فراموش نکنید. سازه هایی که از این قلعه بر جای مانده است می تواند قدمت قلعه را نشان دهد. باید بدانید که دورت تورو بارو می تواند به عنوان یکی از بهترین جاذبه های گردشگری بارسلون بوده باشد.

امروزه این قلعه به مرکز آموزش اطلاعات و محیط زیست تبدیل شده است. با مراجعه به این مرکز می توانید از هدایت های مسئول قلعه نیز استفاده نمایید. در اواخر هر هفته شاهد برگزاری مراسم نور و صدا در این قلعه خواهیم بود که بازدید از این قلعه را در این روز نباید فراموش نمایید. این قلعه مورد توجه بسیاری از مسئولین نیز نهاده شده و به همین دلیل در اطراف قلعه می توانید هتل ها و رستوران های متعددی را مشاهده نمایید که می توانید اقامت خود را به یکی از این هتل ها اختصاص دهید.

پوتوسی از جمله قلعه های بارسلون

یکی دیگر از قلعه های بارسلون که به عنوان یکی از محبوب ترین ها شناخته می شود کاخ پوتوسی می باشد که معماری بی نظیر قلعه شما را مجذوب خود خواهد نمود. دیوار های قلعه به رنگ سفید مایل به شیری بوده و بر بالای دیوار ها می توانید نقش و نگار های زیبایی مشاهده نمایید.

مهمترین ویژگی این قلعه داشتن برج های بزرگ دیده بانی می باشد که به دلیل دید دشمن در گذشته طراحی شده اند. این قلعه در دل طبیعت بوده و قسمت های پشتی و کناره های آن را درختان سر به فلک کشیده تشکیل داده اند. گشت و گذار در داخل و اطراف قلعه به دلیل وجود فضا های سرسبز دل انگیز بسیار لذت بخش خواهد بود. یکی از مهمترین تفریحاتی که در این قلعه می توانید تجربه نمایید قدم زدن بر روی دیوار های عریض قلعه می باشد که تماشای منظره شهر از این نقطه چشم انداز بسیار زیبایی خواهد داشت. همچنین از بازاری که کنار قلعه نهاده شده می توانید تمامی سوغاتی های بارسلون را خریداری نمایید.

سان مارالیس از جمله قلعه های بارسلون

یکی از بهترین قلعه های بارسلون را می توان قلعه سان مارالیس دانست که تاکنون تمامی سازه های آن بر جای مانده و به دلیل ساخت سنگی که دارد از بین نرفته است. این قلعه به عنوان یکی از دارایی های ملی بارسلون شناخته می شود و به همین دلیل زیر نظر میراث فرهنگی بارسلون نهاده شده است. البته دولت بارسلون نگهداری از قلعه را به بخش خصوصی داده است و به همین دلیل می توانید تفریحات جالبی در داخل قلعه شاهد باشید. در بعد از ظهر از ساعت 4 مراسم نور و صدا در قلعه برگزار می شود که می توانید از این طریق به ماهیت قلعه پی ببرید. البته امروزه از ساختمان اصلی قلعه به عنوان کلیسا نیز استفاده می شود که با بازدید از قلعه سان مارالیس با یک تیر دو نشان زده و می توانید کلیسای آن را نیز مشاهده نمایید.

ساخت این قلعه الهام گرفته شده از سبک رومانسک و گوتی می باشد و معماری فوق العاده ای که دارد هر فردی را مجذوب خود می نماید. بعضی از بخش های قلعه نیز به سبک کاتالان ها طراحی شده است که قرار دریافت سبک های معماری مختلف در کنار یکدیگر به زیبایی هرچه تمام تر قلعه یاری نموده است. این قلعه را می توان از جمله مشهور ترین قلعه های بارسلون دانست که قدمت آن به قرون وسطی برمی شود.

قلعه های ذکر شده تنها بخشی از کاخ هایی است که در بارسلون می توانید از آنها دیدن نمایید چرا که قلعه هایی مثل: سانتا فلورنتینا، د کانالس، کاردونا، باتلو و … نیز ارزش دیدن خواهند داشت.

منبع: دلتابان

به "آنالیز دقیق و آشنایی با قلعه های بارسلون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز دقیق و آشنایی با قلعه های بارسلون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید