اپل الزام به تایید هویت برای خرید را لغو کرد

به گزارش وبلاگ فوتبال به نقل از انگجت، اپل تصریح نموده کاربرانی که قصد دارند با دریافت تخفیف محصولات آن را خریداری نمایند دیگر نباید لزوماً هویت خود را تأیید نمایند.

اپل الزام به تایید هویت برای خرید را لغو کرد

تا پیش از این افراد زیادی که لزوماً معلم یا دانشجو هم نبودند، توانسته بودند از خدمات تخفیف UNiDAYS استفاده نمایند و گفته می گردد اپل که از این شرایط متضرر شده، ممکن است در آینده این فرایند را متوقف کند.

اپل قبلاً برای مدت کوتاهی افراد را ملزم به تأیید اطلاعات هویتی برای تأیید دانشجو و معلوم بودنشان نموده بود. اما در نهایت این الزام را لغو کرد. دلیل آن بود که بعضی از مربیان و کارکنان مدارس نمی توانستند شرایط خود را به وسیله سرویس UNiDAYS به درستی تأیید نمایند. حالا افراد بدون درج دقیق اطلاعات هویتی خود می توانند یک بار دیگر مک ها، آی پدها و سایر محصولات اپل دارای تخفیف را از وب سایت آموزشی این شرکت در ایالات متحده خریداری نمایند.

هنوز معین نیست آیا اپل میخواهد پس از برطرف مسائل احتمالی سیستم مذکور، این الزامات را دوباره اجرا کند یا نه. برای سال ها، اپل از UNiDAYS در بسیاری از کشورها از جمله بریتانیا، استفاده نموده تا اطمینان حاصل کند تنها افرادی که واجد شرایط تخفیف های آموزشی هستند، می توانند از تخفیف خرید بهره مند شوند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "اپل الزام به تایید هویت برای خرید را لغو کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل الزام به تایید هویت برای خرید را لغو کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید