دوچرخه سواری

13 نکته مهم برای کاهش وزن با دوچرخه سواری که باید بدانید

دوچرخه سواری یک راه مؤثر و بسیار آسان برای حفظ سلامت جسم، روح و فکر است. دوچرخه سواری بعلاوه یک ورزش مفرح و لذت بخش است که احتیاج به تجهیزات زیادی ندارد. اگر در تهران زندگی می کنید می توانید از دوچرخه های اشتراکی هوشمند بهره ببرید.

12 دی 1400

آیا ورزش کردن باعث افزایش تستوسترون می شود؟

ورزش کردن باعث افزایش سطح تستوسترون (T) می شود اما تمام ورزش ها تاثیر یکسانی ندارند. برای کسب اطلاعات درباره ارتباط بین ورزش و سطح تستوسترون، تمرین هایی که باعث افزایش آن می شوند به خواندن ادامه دهید.

3 آذر 1400

چگونه می توان در شرایط سخت زندگی هم شاد بود؟

آیا هیچ وقت احساس می کنید که در شرایط سخت با یافتن شادی در زندگی می توانید بهتر با همه چیز کنار بیایید؟ شاید داشتن یک لیست ذهنی از عادات آسان برای آزمایش هفتگی به شما این امکان را بدهد که حتی در میان سختی ها احساس خوشبختی بیشتری کنید. شما می توانید چیزی...

27 آذر 1399

وعده جانشین رئیس پلیس تهران در فدراسیون دوچرخه سواری

جانشین رئیس پلیس تهران با حضور در فدراسیون دوچرخه سواری گفت که در آینده نزدیک دوربین های دور مجموعه ورزشی آزادی نصب می شوند.

11 آبان 1399

موزه واسا، بازمانده ای از قرن 16در استکهلم!

موزه واسا در استکهلم | Vasamuseetدر برخی از نقاط دنیا و مخصوصا مکان هایی که نزدیک به دریا هستند، برخی کشتی هایی که به اصطلاح به گل نشسته اند و یا سالیان سال غرق شده بودند، تبدیل به موزه هایی دیدنی و جالب شده اند که افراد زیادی را از سرتاسر دنیا برای بازدید به...

24 خرداد 1399

همایش پیاده روی همگانی در پیشوا برگزار گردید

به گزارش خبرنگاران، ظهر پنجشنبه همایش پیاده روی همگانی به مناسبت هفته فرهنگی پیشوا در این شهرستان برگزار گردید.

31 خرداد 1398

پرونده سی و سومین دوره تور دوچرخه سواری ایران &ndash آذربایجان بسته شد

به گزارش خبرنگاران، بعداز شش روز رقابت فشرده در استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل سی و سومین دوره تور دوچرخه سواری ایران – آذربایجان به سرانجام رسید.

16 بهمن 1397

سلطانی فر: پروژه های ورزشی نسبت به قبل از انقلاب 32 برابر گردیده است

وزیر ورزش و جوانان گفت: در امسال تاکنون 9 استادیوم 5 هزار نفری در سراسر کشور افتتاح گردیده است و روند افتتاح و تکمیل پروژه های ورزشی با توجه به کوشش جدی دولت و کار ویژه در وزارت ورزش و جوانان ادامه دارد.

16 بهمن 1397