هوش مصنوعی

استقبال معاونان وزیر ارتباطات برای همکاری با ایرانسل در توسعۀ خدمات دیجیتال

معاونان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، از پروژه ها و برنامه های تحول دیجیتال ایرانسل بازدید و از همکاری با ایرانسل در توسعۀ خدمات دیجیتال، استقبال کردند.

23 دی 1400

اپلیکیشنی برای تشخیص افسردگی از روی صدای افراد

یک برنامه کاربردی تلفن همراه در آینده نزدیک می تواند با تجزیه و تحلیل صدای افراد، ابتلای آنان به افسردگی را شناسایی کند.

21 تیر 1400

خبرنگاران اوتیسم، غصه پر درد فرشتگان زمینی

قزوین- خبرنگاران - اوتیسم را باید یک داستان غم انگیز برای بچه ها مبتلا و والدین آنها دانست، اگر چه این اختلال درمان خاصی ندارد اما آموزش می تواند آنرا کمرنگ نموده و این شرایط سخت و مبهم را التیام ببخشد.

28 اسفند 1399

محققان در حال آنالیز اپی هستند که ابتلا به کووید 19 را از صدای سرفه تشخیص می دهد

اکنون در حدود 1 سال است که مردم سراسر جهان در حال زندگی کردن با بیماری کووید 19 هستند. دیگر بسیاری از افراد در زمان شنیدن صدای عطسه و سرفه در نزدیکی خود دچار استرس نمی شوند و حتی از مبتلا شدن به این بیماری نمی ترسند. با این وجود، البته هنوز هم افراد زیادی...

14 آذر 1399

معرفی 10فناوری برتر آینده، از اینترنت غیرقابل هک تا داروهای ضدپیری

به گزارش خبرنگاران، معاونت راهبری فنی مرکز ملی فضای مجازی بر مبنای گزارش روندهای سالانه مجله MIT Technology Review ، فناوری های برتر سال 2020 را که انتظار می رود تأثیر به سزایی در حل مسائل و مسائل مهم مربوط به کار و زندگی افراد داشته باشند معرفی و مورد بررسی قرار...

3 خرداد 1399

ویژگی های کلیدی گوشیHuawei nova 5T؛ مدرن با مناسب ترین قیمت

گوشی Huawei nova 5Tدر کنار تمام جذابیت ها و کارایی هایش، نکات شاخص بسیاری دارد که می تواند توجه خریداران را به خود جلب کند، ویژگی هایی که برگ برنده این محصول در بازار پر رقابت گوشی های هوشمند امروزی محسوب می شوند.

17 فروردین 1399

کرایتک تاریخ عرضه بازی Hunt: Showdown را اعلام نمود

استودیوی کرایتک بازی Hunt: Showdown را در روز بیستم اگوست برای ایکس باکس و کامپیوترهای شخصی، و پاییز سال جاری برای پلی استیشن عرضه می نماید. علاوه بر انتشار دیجیتالی، کرایتک با همکاری با Koch Media نسخه فیزیکی بازی را هم در سرتاسر دنیا عرضه خواهد نمود.

21 مرداد 1398

بدون حضور در خانه خریدهای خود را تحویل بگیرید ، ترکیبی از هوش مصنوعی و نبوغ تجاری

فروشگاه های زنجیره ای ویت روث با همکاری سیستم های هوشمند قفل خانگی ییل ذر نظر دارند نوعی سیستم ویژه برا عرضه مواد غذایی به مشتریانی ایجاد نمایند که در خانه نیستند.

21 بهمن 1397