پاداش ها و جوایز، کلیدهای موفقیت گروه هتل های بین قاره ای

به گزارش وبلاگ فوتبال، گروه هتل های بین قاره ای:

کلید موفقیت ما پاداش ها و جوایز است

پاداش ها و جوایز، کلیدهای موفقیت گروه هتل های بین قاره ای

گروه هتل های بین قاره ای IHG می گوید که یکی از ستون های کلیدی پیروزیت آن ها، باشگاه پاداش ها و جوایز است و این امر تکرار یک تلاش برای بهبود وفاداری مشتریان است. اعضای وفادار ما 40 درصد از رزروها را به خود اختصاص می دهند و مسلما ارزشمندترین مشتریان ما هستند. در میان تمام رزروهای ما، 40 درصد متعلق به مشتریان تجاری، 20 درصد متعلق به مشتریانی است که جلسات، مراسم های تقدیر، کنفرانس ها و نمایشگاه های خود را در هتل انجام و برگزار می کنند. با وبلاگ فوتبال همراه باشید تا کلید پیروزیت گروه هتل های بین قاره ای را مرور کنیم.

ما همواره از خوش آمدگویی به اعضای نو در برنامه وفاداری خود استقبال می کنیم و با اطمینان از این که این برنامه تا حد ممکن ارزشمند بوده، ادامه می دهیم. یکی از نرم افزارهای موبایل پیشرو را توسعه داده و یک وب سایت با پشتیبانی از 13 زبان شامل زبان عربی را ساخته ایم و همچنین یک اجتماع جهانی از 92 میلیون عضو باشگاه پاداش ها را ایجاد کرده ایم. تحقیقات نشان داده اند که تنها 5 درصد افزایش در وفاداری مشتریان می تواند رشدی بین 25 تا 85 درصدی در سود را به همراه داشته باشد. این گروه با تمرکز بر روی مشتریان خود، بر روی ساخت و بهبود برنامه فعلی سیستم پاداش دهی متمرکز است.

مهم ترین درخواست، تعادل کامل بین همگانی بودن و در عین حال شخصی بودن است. گروه هتل های بین قاره ای فاش کرده که اعضا به اندازه چهار برابر بیشتر از قبل نقدهای آنلاین می نویسند و احتمال رزرو کردن هتل از طریق کانال مستقیم، از طریق آن ها نیز 6 برابر بیشتر است. این مسئله موجب ایجاد یک سوم درآمد اتاق ها در خاورمیانه، آفریقا و آسیا هستند.

ترفیع رزرو کنندگان

این گروه سال گذشته اقدام به راه اندازی ساختار پاداش دهی تجاری کرد که این ساختار برنامه جهانی رزرو بود که پاداش هایی را بر روی رزروهای اجرا شده برای اتاق میهمان ها، سالن های جلسات و سایر رخدادها در نظر می گرفت. ماه گذشته بود که یک ساختار ترفیعی برای کسب وکارها معرفی گشت که به اعضا فرصت می داد تا بتوانند امتیازهایی بابت حضور در هتل های IHG در سراسر جهان را به اندازه 50 درصد بیشتر از گذشته دریافت کنند. برای واجد شرایط بودن جهت دریافت این امتیازها نیاز به رزرو اتاق، سالن نشست و یا برگزاری رخدادها تا سقف 20 هزار دلار از اول سپتامبر تا 30 نوامبر سال 2016 وجود دارد و این تاریخ برای رخدادهای خاص تا 31 اوت 2017 ادامه خواهد داشت. هنگامی که یک عضو پیروز به صرف کردن 20 هزار دلار شد، می تواند به ازای هر یک دلار بیشتر خرج شده بر اساس مقررات و شرایط اصلی برنامه، 3 امتیاز در بازگشت به دست بیاورد.

علاوه بر امتیازهای به دست آمده مربوط به جوایز تبلیغاتی، اعضا جهت کسب امتیاز بیشتر، می توانند با رزروهای مستقل با رقم 10 هزار و 20 هزار دلار، تعداد 10 هزار و 20 هزار امتیاز اضافه به دست بیاورند. برای تعداد رزروهای با امتیاز بالا محدودیتی وجود ندارد و امتیازهای اضافه برای هر یک از رزروهای با امتیاز بالای اجرا شده به صورت مستقل دریافت خواهد شد.

منبع: الی گشت

به "پاداش ها و جوایز، کلیدهای موفقیت گروه هتل های بین قاره ای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاداش ها و جوایز، کلیدهای موفقیت گروه هتل های بین قاره ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید