نفرات برتر هشتمین جشنواره شعر و داستان سوره مرکزی معرفی شدند

به گزارش وبلاگ فوتبال، اختتامیه هشتمین جشنواره شعر و داستان سوره استان مرکزی و همایش استانی مقاله نویسی پژوهشی در اشعار نصرالله مردانی شامگاه روز دوشنبه در حوزه هنری استان مرکزی در اراک برگزار گردید.

نفرات برتر هشتمین جشنواره شعر و داستان سوره مرکزی معرفی شدند

مسئول دفتر آفرینش های ادبی حوزه هنری استان مرکزی در این مراسم گفت: هشتمین جشنواره شعر و داستان سوره استان مرکزی در دو بخش دانش آموزی و بزرگسالان و در بخش دانش آموزی با هدف کشف استعدادهای درخشان در حوزه ادبیات پیگیری شد.

مریم طالبی اضافه نمود: در بخش جشنواره شعر و داستان سوره طی مدت مشخص شده 370 اثر به دبیرخانه جشنواره رسید.

وی ادامه داد: از 370 اثر 109 داستان و 191 شعر مربوط به بخش بزرگسالان و در بخش دانش آموزی نیز 31 اثر در زمینه داستان و 39 اثر نیز در زمینه شعر است.

طالبی اعلام کرد: در جشنواره هفتم 300 اثر دریافت شد که این رقم در امسال یعنی در هشتمین جشنواره به 370 اثر افزایش یافت که نشان دهنده علاقه جوانان به حوزه ادبیات است.

وی بیان داشت: در بخش مقاله نویسی نیز 25 مقاله به دبیرخانه جشنواره رسید که در این حوزه نیز نسبت به سال گذشته که 18 مقاله بود افزایش نشان می دهد.

طالبی اعلام کرد: از میان 25 اثر در بخش مقاله نویسی سه اثر به عنوان برتر معرفی گردید و نویسنده چهار اثر دیگر نیز مورد تقدیر قرار گرفتند.

به گزارش وبلاگ فوتبال، در بخش مقاله نویسی فاطمه کمک، کریم نصراللهی، عبدالرضا خردمند و روناک جواهرزاده مورد تقدیر قرار گرفتند. همچنین لیلا رودیان، فرهاد کرمی و حمید سلیمانی اول تا سوم شدند.

در بخش شعر دانش آموزان نیز نگین کاظمی، یاسمن سالار شهیدی و سید سپهر آدینه زاده اول تا سوم شدند. در بخش شعر سپید هم علی مرادی، معصومه داوودآبادی و امید خسروی مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش شعر غزل(کلاسیک) علی احدی، علی اصغر ذاکری و مهران رجبی اول تا سوم شدند. براساس این گزارش، در بخش داستان سوره دانش آموزی هم احمدرضا رباط میلی، رضا سعادت و مهشید فراهانی اول تا سوم شدند.

در بخش داستان نویسی بزرگسالان هم طاهره جهانی، فاطمه چاپاری، مولود توکلی و نوشین حاجیوند مورد تقدیر قرار گرفتند. همچنین در این بخش آناماریا مرادی، منصوره سادات میرآقاجانی و سمیه آقایی اول تا سوم شدند.

لازم به ذکر است در حاشیه جشنواره نیز از کتاب شاعران سرزمین من 3 با مضمون نقدی بر آثار طاهره صفارزاده و سید علی موسوی گرمارودی و مجموعه مقالات رونمایی شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "نفرات برتر هشتمین جشنواره شعر و داستان سوره مرکزی معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نفرات برتر هشتمین جشنواره شعر و داستان سوره مرکزی معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید