منچستریونایتد رسماً فن دبیک را به اورتون قرض داد

به گزارش وبلاگ فوتبال، هافبک هلندی تیم فوتبال منچستریونایتد برای پیدا کردن فرصت بیشتر برای بازی کردن به تیم تحت راهنمایی فرانک لمپارد پیوست.

منچستریونایتد رسماً فن دبیک را به اورتون قرض داد

به گزارش وبلاگ فوتبال، باشگاه اورتون از عقد قرارداد با دونی فن دبیک هافبک هلندی تیم فوتبال منچستریونایتد اطلاع داد.

فن دبیک به صورت قرضی و تنها تا انتها فصل به اورتون ملحق می گردد و در این مدت پرداخت حقوق او به صورت کامل برعهده اورتونی ها خواهد بود.

در قرارداد فن دبیک با آبی پوشان مرسی ساید بندی برای خرید قطعی این بازیکن وجود ندارد و بنابراین او در انتها فصل باید به اولدترافورد برگردد.

تیم های کریستال پالاس و والنسیا هم در پنجره جابجایی ژانویه خواستار خرید فن دبیک بودند اما او ترجیح داد به اورتون بپیوندد.

فن دبیک درباره علت انتخاب اورتون که امروز (دوشنبه) لمپارد را به صورت رسمی به عنوان سرمربی نوش معرفی کرد، گفت: من با سرمربی نو تیم جلسه ای بسیار سازنده داشتم. رویکرد و طرز تفکر هر دوی ما نسبت به فوتبال یکسان است و انتصاب او به عنوان سرمربی تأثیر بسزایی در انتخاب من داشت. من زمانی که در آژاکس بودم مقابل چلسی تحت راهنمایی لمپارد بازی کردم. پس او مرا خوب می شناسد. لمپارد معتقد است من قابلیت هایی دارم که می توانم به تیمش یاری کنم چون خودش هم در دوران بازیگری اش در همان پستی بازی می کرد که من الان بازی می کنم.

هافبک 24 ساله هلندی سال 2020 با قراردادی 39 میلیون پوندی از آژاکس به منچستریونایتد پیوست.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "منچستریونایتد رسماً فن دبیک را به اورتون قرض داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منچستریونایتد رسماً فن دبیک را به اورتون قرض داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید