مرگ 13 کرونایی به دلیل آتش سوزی در بیمارستانی در هند

به گزارش وبلاگ فوتبال، در جریان بروز آتش سوزی در بخش مراقبت های ویژه بیمارستانی در هند، 13 بیمار مبتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

مرگ 13 کرونایی به دلیل آتش سوزی در بیمارستانی در هند

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ فوتبال، در جریان آتش سوزی روز آدینه در بخش مراقبت های ویژه بیمارستانی در هند که به مداوای بیماران مبتلا به کرونا می پرداخت 13 نفر جان خود را از دست دادند.

مقامات هندی گفتند که توانسته اند این آتش سوزی را که در ساعت های نخستین بامداد آدینه روی داده خاموش نمایند و 4 نفر را نیز از آتش سوزی نجات داده و به بیمارستان های نزدیک منتقل نمایند.

این آتش سوزی در حالی روی می دهد که هند درگیر شیوع گسترده ویروس کرونا در این کشور است.

افزایش شدید مبتلایان به کرونا در هند سبب کمبود دستگاه های اکسیژن ساز و کمبود تخت در بخش های مراقبت های ویژه شوند.

هند روز آدینه ابتلای بیش از 332 هزار نفر به ویروس کرونا را ثبت نموده که بیشترین آمار مبتلا به کرونا در یک روز در دنیا به شمار می آید. همچنین تعداد قربانیان ویروس کرونا در 24 ساعت گذشته در این کشور به 2 هزار و 263 نفر رسیده است.

هنوز دلیل بروز این آتش سوزی معین نیست و فرماندار ایالت ماهاراشترا دستور تحقیق درباره دلایل بروز این حادثه را صادر نموده است.

بیماران هندی بعد از آمریکا، 11.19 درصد آمار کل مبتلایان دنیای به این ویروس را تشکیل می دهند. در حال حاضر 8,944 مبتلا در این کشور در شرایط وخیم به سر می برند.

این در حالی است که پیش از این، رکورد بیشترین میزان ابتلای روزانه به ویروس کووید19 در دنیا، با 307،581 نفر در آمریکا ثبت شده بود.

.

منبع: خبرگزاری فارس

به "مرگ 13 کرونایی به دلیل آتش سوزی در بیمارستانی در هند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرگ 13 کرونایی به دلیل آتش سوزی در بیمارستانی در هند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید