سود شرکت Dell از پیش بینی ها فراتر رفت

به گزارش وبلاگ فوتبال، عایدی خالص شرکت Dell در سه ماهه سوم سال بیش از 4 برابر شد.

سود شرکت Dell از پیش بینی ها فراتر رفت

به گزارش وبلاگ فوتبال، به نقل از reuters، شرکت Dell Technologies Inc (DELL.N) سازنده لپ تاپ ها اخیرا عایدی سه ماهه جاری خود را بالاتر از تخمین ها اظهار داشت که نشان دهنده تقاضای قوی برای رایانه های شخصی و سرور های شرکت هایی است که به سمت یک مدل کاری ترکیبی حرکت می نمایند.

این شرکت گفت که انتظار دارد عایدی سه ماهه چهارم این شرکت بین 27 تا 28 میلیارد دلار باشد که این رقم نسبت به برآورد تحلیلگران که 26.23 میلیارد دلار بوده، بالاتر است. DELL بخاطر داشتن مجموعه ای متنوع از نرم افزار ها و وسایل سخت افزاری سود می برد و اکنون کوشش می نماید تا از بازار های با رشد بالا مانند محاسبات لبه، ابر و مخابرات که از زمان آغاز همه گیری کرونا مورد توجه است، استفاده کند.

عایدی بخش های زیرساختی این شرکت در سه ماه 5 درصد افزایش یافت و به 8.4 میلیارد دلار رسید. بر اساس داده های Refinitiv، کل عایدی این شرکت 21 درصد افزایش یافته است و به 28.39 میلیارد دلار رسیده، در حالی که میانگین تخمین تحلیلگران 26.82 میلیارد دلار بود. عایدی خالص شرکت در سه ماهه سوم منتهی به 29 اکتبر بیش از 4 برابر شد و به 3.89 میلیارد دلار یا 4.87 دلار به ازای هر سهم رسید، از 881 میلیون دلار یا 1.08 دلار به ازای هر سهم در سال گذشته بعلاوه واحد محاسبات ابری تازه تاسیس Dell، VMware، در طول سه ماهه 10 درصد افزایش عایدی داشته است.

در همین حال، رقیب دل در بخش رایانه های شخصی که شرکت HP Inc (HPQ.N) است، سود سه ماهه ای را در شرکت خود تجربه کرد که نشان دهنده این است که سود این شرکت بیش از چهار برابر شده است و به 3.09 میلیارد دلار رسید بعلاوه این شرکت در گزارشی اضافه نمود که واحد سیستم های شخصی اش 13 درصد افزایش عایدی داشته است.

بیشتر بخوانید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "سود شرکت Dell از پیش بینی ها فراتر رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سود شرکت Dell از پیش بینی ها فراتر رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید