خداحافظی نادر فقیه زاده از ب ام و

به گزارش وبلاگ فوتبال، نادر فقیه زاده طراح پیروز و سرشناس خودرو ایرانی که سال ها در ب ام و فعالیت می کرد این شرکت را ترک نموده است و طراحی یک خودرو نو را بر عهده گرفت اما خودرو نو چیست و نادر فقیه زاده چرا ب ام و را ترک کرد؟

خداحافظی نادر فقیه زاده از ب ام و

وبلاگ فوتبال - امین آزاد : نادر فقیه زاده طراح بزرگ ایرانی که خودروهای مختلفی را در ب ام و از جمله سری شش را طراحی نموده است از ب ام و خداحافظی کرد.

وی به یک استودیو طراحی در شهر مونیخ ملحق شده است .

این استودیو به فرماندهی نادر فقیه زاده در حال طراحی محصولات تازه برای یک شرکت خودروساز تازه چینی است.

وبلاگ فوتبال در محل شرکت تازه با وی مصاحبه ای درباره علت ترک ب ام و نموده است.

نادر فقیه زاده درباره علت ترک ب ام و به وبلاگ فوتبال می گوید: علت ترک ب ام و کسب تجربه های بزرگ است می خواهم خودروهای برقی و خودران طراحی کنم در بعضی مواقع شرکت های بزرگ سنتی فکر می نمایند ولی در شرکت های تازه فرصت های تازه ای در انتظار طراح است.

وی برای طراحی خودرو به یک استودیو طراحی در مونیخ رفته است تا طراحی محصولات تازه یک شرکت چینی تازه را بر عهده بگیرد. برند این شرکت چینی AVATR نام دارد.

مرکز این شرکت در شهر شانگ های چین قرار گرفته است و بخش طراحی آن در شهر مونیخ آلمان است. برای طراحی و توسعه خودروهای این شرکت هم شرکت های هواوی چین، چانگان و CATL چین همکاری دارند.

بخش توسعه خودروهای برقی و خودران را شرکت هواوی انجام داده است در اصل این خودرو را می توان تجربه تازه شرکت هواوی برای توسعه خودروهای آینده دانست.

ا

منبع: بیت ران

به "خداحافظی نادر فقیه زاده از ب ام و" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خداحافظی نادر فقیه زاده از ب ام و"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید