ایجاد 7 رشته و گرایش جدید در دانشگاه رازی کرمانشاه

به گزارش وبلاگ فوتبال، خبرنگاران/کرمانشاه معاون آموزشی دانشگاه رازی کرمانشاه از راه اندازی هفت رشته و گرایش جدید در این دانشگاه اطلاع داد.

ایجاد 7 رشته و گرایش جدید در دانشگاه رازی کرمانشاه

دکتر علی سلیمی در گفت و گو با وبلاگ فوتبال، بااشاره به اضافه شدن هفت رشته و گرایش جدید به رشته های دانشگاه رازی، اظهار کرد: از این تعداد دو رشته تاریخ اسلام و مهندسی شهرسازی مربوط به مقطع کارشناسی هستند.

وی توضیح داد: همچنین در مقطع کارشناسی ارشد هم سه رشته مهندسی معماری و انرژی، بهداشت و کنترل کیفی مواد غذایی و علم سنجی را راه اندازی نموده ایم.

معاون آموزشی دانشگاه رازی تاکید نمود: مامایی و بیماری های فراوری مثل دام و علوم و مهندسی آب -گرایش آبیاری و زهکشی(پژوهش محور) نیز رشته هایی هستند که در مقطع دکتری تخصصی برای سال تحصیلی 1399 در آنها جذب دانشجوی جدید خواهیم داشت.

وی بابیان اینکه راه اندازی این رشته ها براساس احتیاج سنجی اجرا شده در دانشگاه بوده، تاکید نمود: برای سال تحصیلی جدید هیچ رشته ای را از رشته های فعلی دانشگاه حذف نخواهیم کرد.

سلیمی در ادامه بااشاره به اتمام نیمسال دوم سال تحصیلی 99-98 این دانشگاه و شروع امتحانات دانشجویان، اظهارکرد: امتحانات دانشجویان دانشگاه رازی از 12 تیر شروع شده و تا 15 مرداد هم ادامه خواهد داشت.

وی در مورد نحوه برگزاری امتحانات هم گفت: باتوجه به شرایط ویژه ای که سال جاری به دلیل شیوع بیماری کرونا داشتیم دانشگاه این اختیار را به اساتید داده که امتحانات را به اختیار خودشان به شکل آفلاین، آنلاین و یا طبق ارزشیابی از دانشجو برگزار نمایند.

معاون آموزشی دانشگاه در خاتمه از برنامه ریزی های اجرا شده برای شروع سال تحصیلی 1399 هم خبرداد و گفت: شروع نمیسال اول دانشگاه همانند سالهای گذشته خواهد بود و از تاریخ 15 شهریور برنامه های تقویم دانشگاه شروع می گردد.

دانشگاه رازی کرمانشاه 12 هزار و 500 دانشجو دارد که در 64 رشته مقطع کارشناسی، 136 رشته مقطع کارشناسی ارشد و 65 رشته مقطع دکتر مشغول به تحصیل هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ایجاد 7 رشته و گرایش جدید در دانشگاه رازی کرمانشاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد 7 رشته و گرایش جدید در دانشگاه رازی کرمانشاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید