خبرنگاران آزادسازی سهام عدالت سبب افزایش فعالیت مالی مردم می گردد

به گزارش وبلاگ فوتبال، بجنورد- خبرنگاران- یک فعال مالی در خراسان شمالی گفت: آزادسازی سهام عدالت، تصمیم مثبتی بود که می تواند سبب ورود مردم به فعالیت مالی شده و مشارکت آنان را در این عرصه بیشتر کند.

خبرنگاران آزادسازی سهام عدالت سبب افزایش فعالیت مالی مردم می گردد

یحیی نیکدل روز یکشنبه در تبادل نظر با خبرنگار وبلاگ فوتبال گفت: وقتی درآمد دولت به درآمد مردم گره زده گردد، دولت به جای اینکه به درآمد نفت چشم داشته باشد، کوشش دارد از منابعی مثل مالیات درآمد کسب کند و به ناچار باید بسترسازی کند که مردم درآمد کسب نمایند تا مالیات بدهند.

وی اضافه نمود: در گذشته های نه چندان دور به جهت اینکه درآمد دولت از نفت بود، احساس احتیاج به مالیات نبود از این رو به این سمت نرفته بودند که بسترها برای سرمایه گذاری آماده گردد اما اکنون با تغییر نگاه ها به سرمایه گذاری، شرایط فرق نموده است.

وی گفت: اگر برنامه ریزی به گونه ای باشد که زمینه برای حضور مردم در عرصه اقتصاد بیشتر گردد، بعد از کرونا اقتصاد حرکت رو به جلوی خواهد داشت.

نیکدل گفت: تقاضا در بورس بالا رفته است، مسوولان باید از این فرصت استفاده نمایند و زمینه مشارکت مردم را بیشتر فراهم نمایند زیرا مردم علاقه دارند در فعالیت مالی مشارکت نمایند و کسب سود داشته باشند، اما بعضا راه را نمی دانند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران آزادسازی سهام عدالت سبب افزایش فعالیت مالی مردم می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آزادسازی سهام عدالت سبب افزایش فعالیت مالی مردم می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید