حقیقت مطلق پشت قرص های رشد مو برای زنان

به گزارش وبلاگ فوتبال، آیا قرص های رشد مو واقعا موثر هستند؟ قرص های مو برای زنان راه چاره موثری برای جلوگیری از ریزش مو و رشد سریع مو شناخته می شوند. قرص های رشد مو حاوی ویتامین های اساسی و دیگر مواد مغذی می توانند به

حقیقت مطلق پشت قرص های رشد مو برای زنان

مترجم: سعید علیزاده

منبع:راسخون

آیا قرص های رشد مو واقعا موثر هستند؟ قرص های مو برای زنان راهکار موثری برای جلوگیری از ریزش مو و رشد سریع مو شناخته می شوند. قرص های رشد مو حاوی ویتامین های اساسی و دیگر مواد مغذی می توانند به شما یاری نمایند تا به موهای بلندی که همواره رویای آن را داشتید دست پیدا کنید.

هر زنی در آرزوی موهای بلند و مجلل است. با این وجود، درمان های شیمیایی، ژل و تافت، رژیم غذایی نامناسب، استرس و حتی استفاده زیاد از محصولات مراقبت از مو که به منظور مراقبت و محافظت از مو به کار می فرایند می توانند مانع رسیدن رطوبت به مو شوند و باعث خشک شدن و شنماینده شدن آن شوند. به تازگی قرص های رشد مو برای زنان در بازار به عنوان وسیله ای برای رهایی از مسائل مو معرفی شده است. بدیهی است ما همگی عاشق قرص جادویی هستیم که رشد مو را سریع تر کند. اما آیا این قرص های مو واقعا موثر هستند یا فقط یک حیله می باشند؟

آیا قرص های رشد مو موثر هستند؟

چرخه زندگی مو شامل مرحله رشد، مرحله استراحت و مرحله تخریب یا ریزش است. همه ساله موهای ما در حدود 6 اینچ رشد می نمایند که از هر شخص به شخص دیگر با توجه به ژنتیک و سلامتی شخص فرق دارد. قرص های رشد مو با بهبود مرحله رشد کار می نمایند، بنابراین این فرایند طبیعی را تسریع می بخشند. اگرچه تعدادی از ویتامین ها هستند که رشد مو را بهبود می بخشند، بعضی از ویتامین های اساسی موجود در مکمل های رشد مو شامل بیوتین، ویتامین ب5 و ب12، ویتامین ث و ویتامین ای هستند.

بیوتین (یا ویتامین ب7) و اسید پانتوتنیک، یکی از اجزای اصلی ویتامین ها برای ریزش مو را شکل می دهند. این ویتامین های گروه ب که در غذاهای دریایی و بعضی ماهی ها یافت می شوند باعث الاستیسیته شدن پوست و بهبود رشد مو می شوند. همراه با این، کلاژن (پروتئین بافت همبند) اسیدهای آمینه را فراهم می نماید. چنین آمینو اسیدهایی مانند گلیسین و سستاین باعث مرطوب شدن موی آسیب دیده می شوند.

ویتامین ث ماده مهم دیگر موجود در این قرص است. آنتی اکسیدان طبیعی و قدرتمند موجود در مرکبات عامل مهمی در فراوری کلاژن است که مو را تقویت می نماید و آن را تقریبا در برابر شکست مصون می نماید. دیگر مواد اساسی موجود در این قرص ها شامل سیلیس، MSM، بتا کاروتن، منیزیوم و روی که به خاطر تقویت رشد مو و جلوگیری از ریزش مو شناخته می شوند وجود دارند.

قرص های رشد مو برای زنان سیاه پوست

موهای نژاد آفریقایی- آمریکایی خشک و شنماینده است. علاوه بر آن، بسیاری از مدل های موی آفریقایی -آمریکایی برای حالت یافتن نیازمند گرما و سایر عملیاتی هستند که ممکن است به فولیکول های مو صدمه بزنند. از این رو، فراورینماینده های قرص های مو ملاحظاتی برای زنان سیاه پوست در نظر می گیرند که کاملا فرق دارد. قرص های رشد مو محتوی ویتامین ها، پروتئین ها، آمینو اسیدها و سیلیس در میان سایر موارد باعث رشد مو می شوند. بیوتین موجود در قرص ها باعث توقف ریزش مو در این زنان می گردد. با این حال، توجه به این نکته اهمیت دارد که قرص ها معجون جادویی نیستند. این قرص ها تنها زمانی که با مراقبت مناسب و رژیم غذایی صحیح ترکیب می شوند، سحر و جادو از خود نشان می دهند. در حالی که این قرص ها دارای مزایای مخصوص خود هستند، مهم است به یاد داشته باشید که نمی توانند خود به خود تاثیرگذار باشند و به شما موهای بلند و براق ارائه دهند. به خوبی از موهای خود مراقبت کنید. تمیز کردن موها با استفاده از محصولات باکیفیت مراقبت از مو برای همه زنان مهم است. علاوه بر این، تمیز نگه داشتن پوست سر و جلوگیری از جدا شدن شکاف ها یک راه عالی برای رشد سریع و طبیعی مو است. بعلاوه، هنگام مصرف این قرص ها دوز مناسب را برای خود بیابید. اطمینان حاصل کنید مکمل هایی که مصرف می کنید به وسیله سازمان بهداشت و درمان تایید شده باشند. به این ترتیب می توانید موهای زیبا داشته باشید و مجبور نباشید نگران عوارض جانبی باشید.منبع: راسخون

به "حقیقت مطلق پشت قرص های رشد مو برای زنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حقیقت مطلق پشت قرص های رشد مو برای زنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید