تشخیص زودرس و درمان موثر سرطان با تکیه بر مدل بومی در جهاددانشگاهی

به گزارش وبلاگ فوتبال، خبرنگاران/گیلان مدیرکل دفتر تخصصی علوم پزشکی جهاد دانشگاهی گفت: آنچه که جهاد دانشگاهی در بحث درمان سرطان از جمله سرطان پستان به اسم شایعترین سرطان در کشور ارائه می دهد یک مدل بومی است که بتواند در تشخیص زودرس و درمان موثر بیماران به کار گرفته گردد. بعلاوه کوشش شده است با استفاده از دانش و فناوری های روز و پیشرفته، کیفیت خدمات به بیماران افزایش یابد.

تشخیص زودرس و درمان موثر سرطان با تکیه بر مدل بومی در جهاددانشگاهی

دکتر غلامرضا اسماعیلی جاوید در حاشیه سفر به گیلان در گفت وگو با وبلاگ فوتبال اظهار کرد: حوزه معاونت پژوهش فناوری و پزشکی جهاد دانشگاهی در این 40 سالی که از تاسیس این نهاد انقلابی می گذرد، دستاوردهای ارزشمندی در سطح ملی و بین المللی در حوزه پزشکی تولیدمثل و درمان ناباروری، سرطان از جمله سرطان پستان، طب بازساختی و ترمیم زخم داشته است.

وی اضافه نمود: در حوزه پژوهش و فناوری جهاد دانشگاهی سعی شده است با تمرکز بر توسعه فناوری از دانش روز و کاربردی سازی آن به نیازهای کشور از جمله حوزه سلامت و درمان استفاده کنیم.

مدیرکل دفتر تخصصی علوم پزشکی جهاد دانشگاهی گفت: با توجه به توانمندی سازمان جهاد دانشگاهی استان گیلان و امکانات و زیرساخت های موجود و شرایط استان گیلان، این امکان وجود دارد که با همکاری مسئولین استانی و دانشگاه علوم پزشکی گیلان، بعضی از مدل های پیروز جهاد دانشگاهی از جمله درمان سرطان پستان در این استان پیاده سازی شود که علاوه بر ارائه خدمات تخصصی در این حوزه، نقشی موثر در همکاری مراکز تحقیقاتی استان و پژوهشگران و اعضای هیأت علمی این استان در توسعه فناوری های نوین داشته باشد. در نشست جهاد دانشگاهی گیلان و علوم پزشکی در مورد بسترهای لازم راه اندازی مرکز پژوهشی درمانی سرطان پستان جهاد دانشگاهی در گیلان گفتگو شد و با توجه به رویکرد مثبت دانشگاه و امکاناتی که در سازمان جهاد گیلان وجود دارد می توانیم این امر را پیش ببریم.

جاوید ادامه داد: زیرساخت های لازم را مشاهده کردیم و باوجود امکانات خوبی که در سازمان جهاددانشگاهی گیلان وجود دارد، به نظر می رسد در صورت تامین اقتصادی و حمایت های لازم بتوانیم با توسعه زیرساخت های موجود به سرعت این مرکز راه اندازی شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تشخیص زودرس و درمان موثر سرطان با تکیه بر مدل بومی در جهاددانشگاهی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشخیص زودرس و درمان موثر سرطان با تکیه بر مدل بومی در جهاددانشگاهی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید