تحویل 4 میلیون د ُز واکسن برکت به وزارت بهداشت تا سرانجام شهریور

به گزارش وبلاگ فوتبال، خبرگزاری خبرنگاران- معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان امام از تحویل بیش از 4 میلیون دُز واکسن برکت تا خاتمه شهریور به وزارت بهداشت خبرداد.

تحویل 4 میلیون د ُز واکسن برکت به وزارت بهداشت تا سرانجام شهریور

به گزارش خبرگزاری وبلاگ فوتبال، سید مصطفی سیدهاشمی با اعلام اینکه تا به امروز با بهره برداری از فاز اول فراوری واکسن کرونا در کشور بیش از 5 میلیون و 200 هزار دُز واکسن به وزارت بهداشت تحویل شده است، گفت: طی چند روز آینده هم بیش از 4 میلیون دُز دیگر تحویل، و تعداد واکسن های تحویلی ستاد اجرایی فرمان امام به وزارت بهداشت تا سرانجام شهریور به 10 میلیون دُز می رسد.

وی بعلاوه از راه اندازی فاز دوم فراوری واکسن برکت طی روز های اخیر اطلاع داد و گفت: فاز سوم هم بعد از فاز دوم راه اندازی می گردد تا بخشی از احتیاج کشور به واکسن کرونا تامین گردد.

سیدهاشمی با اشاره به اینکه فاز دوم واکسن برکت با حضور رئیس ستاد اجرایی افتتاح رسمی خواهد شد، گفت: بزودی آمار دقیقی از این خط فراوریی و تجهیزات بسیار وسیع، منظم و دقیق فاز دوم واکسن برکت با حضور متخصصان صنعتی و عملی اعلام خواهد شد.

معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان امام در سرانجام اضافه نمود: به گفته رئیس ستاد اجرایی فرمان امام تا زمانی که احتیاج داخلی به واکسن تامین نگردد، اقدامی برای صادرات واکسن برکت نخواهد شد و الویت با مردم خودمان است.

منبع: خبرگزاری آریا

به "تحویل 4 میلیون د ُز واکسن برکت به وزارت بهداشت تا سرانجام شهریور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحویل 4 میلیون د ُز واکسن برکت به وزارت بهداشت تا سرانجام شهریور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید