برگزاری 200 کارگاه ازدواج در همدان

به گزارش وبلاگ فوتبال، خبرنگاران/همدان مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به اینکه بیش از 80 کارگاه در حوزه ازدواج و تعالی خانواده برای سه ماهه سوم سال برنامه ریزی شده است، گفت: تا خاتمه امسال بیش از 200 کارگاه خواهیم داشت.

برگزاری 200 کارگاه ازدواج در همدان

به گزارش وبلاگ فوتبال، حمید سیفی یکشنبه 25 مهرماه در حاشیه دوره ملی حضوری و مجازی دانش افزایی ویژه مدیران، روانشناسان و مشاوران تخصصی ازدواج و خانواده وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد: برگزاری چنین برنامه هایی که تمام مشاوران استان در آن حضور دارند باعث می گردد هم دانش این قشر به روز گردد و هم مشاوره های خوب و اثربخشی در حوزه جوانان داشته باشند.

وی با بیان اینکه مهم ترین مشکل جوانان در حوزه ازدواج عدم مشاوره خوب است که ضرورت ازدواج آگاهانه محسوب می گردد، اضافه نمود: چنین برنامه هایی در استان برای حوزه مشاوره ازدواج اثربخش است و قدمی رو به جلو به شمار می رود.

سیفی با اشاره به اینکه در حوزه ازدواج کارگاه های خوبی در استان برگزار شده است، ادامه داد: بیش از 80 کارگاه در حوزه ازدواج و تعالی خانواده برای سه ماهه سوم سال برنامه ریزی شده است و تا انتها امسال بیش از 200 کارگاه خواهیم داشت.

این مقام مسئول افزود: برگزاری این کارگاه ها باعث می گردد تا ازدواج موفقی را برای جوانان رقم بزنیم و از طلاق زوجین پیشگیری کنیم.

وی با بیان اینکه کرونا از یکسری از ازدواج ها جلوگیری کرد، اظهار کرد: این بیماری یک حسن هم داشت و باعث شد آمار ازدواج به اندازه کمی در استان افزایش یابد و حذف مراسمات و کاهش توقعات ازدواج آسان این اتفاق را رقم زد.

سیفی افزود: متأسفانه برخی از بانک ها در پرداخت وام ازدواج سخت می گیرند و در حالی که طبق مصوبه وزارت ورزش، زوجین می توانند با یک ضامن وام دریافت کند اما بانک ها این را قبول نمی نمایند و وجود سه ضامن را ضروری می دانند.

به گزارش وبلاگ فوتبال، پنجمین دوره ملی مجازی دانش افزایی ویژه مدیران، روانشناسان و مشاوران تخصصی ازدواج و خانواده وزارت ورزش و جوانان در روزهای 25 و 26 مهرماه در همدان در حال برگزاری است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "برگزاری 200 کارگاه ازدواج در همدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری 200 کارگاه ازدواج در همدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید