امین طاهری: هر جا که کادر فنی صلاح بداند کشتی می گیرم

به گزارش وبلاگ فوتبال، ‬ امین طاهری عضو تیم ملی کشتی آزاد در وزن 125 کیلوگرم با بیان اینکه همه چیز در اردوها بسیار خوب پیش می رود و شرایط تغذیه و اسکان نیز عالی است گفت: کار به صورت اصولی پیش رفته و رفته رفته بدن ها بهتر می گردد. در حال حاضر در فشار تمرینات هستیم اما احتمالاً کمی فشار کمتر می گردد و آمادگی کشتی گیران بالاتر می آید.

امین طاهری: هر جا که کادر فنی صلاح بداند کشتی می گیرم

دارنده مدال برنز قهرمانی آسیا در خصوص حضورش در اوکراین گفت: در هر میدانی که کادر فنی صلاح بداند حضور می یابم و خدا را شکر بدنم نسبت به دو اردوی قبلی بهتر شده و در هر شرایطی که باشد کشتی می گیرم.

طاهری در خصوص برگزاری انتخابی در این وزن برای تعیین شدن نفر اعزامی به توکیو گفت: سال جاری آمده ام برای پوشیدن دوبنده تیم ملی و تمام فکر و تمرکزم روی مسابقات المپیک است و همانطور که گفتم در هر میدانی که کادر فنی صلاح بداند کشتی می گیرم.

وی ادامه داد: شرایطم خوب است و برای حضور در مسابقات انتخابی نیز آماده ام، قطعاً چون هدفم المپیک است خود را باید در همه میادین به اثبات برسانم.

طاهری در انتها در خصوص انگیزه اش برای حضور در المپیک گفت: انگیزه بالایی برای کسب مدال المپیک دارم و هر لحظه که تمریناتم را در اردو انجام می دهم به مدال المپیک فکر می کنم و امیدوارم که به یاری کادر فنی و با استفاده از تجربیات علیرضا رضایی مربی شخصی ام که مدال نقره المپیک را در کارنامه دارد، بتوانم به مدال المپیک دست یابم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "امین طاهری: هر جا که کادر فنی صلاح بداند کشتی می گیرم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امین طاهری: هر جا که کادر فنی صلاح بداند کشتی می گیرم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید