افشای مشخصات نو آیفون SE 2022

به گزارش وبلاگ فوتبال، شرکت اپل محتمل است در ماه مارس از گوشی های آیفون مدل SE خود رونمایی کند.

افشای مشخصات نو آیفون SE 2022

به گزارش وبلاگ فوتبال، شرکت اپل یک آیفون ارزان در قالب iPhone SE فراوری می نماید. اکنون این شرکت در حال آماده شدن برای عرضه یک مدل نسل سوم است. قبل از رسمی شدن دستگاه، بعضی از مشخصات و ویژگی های این گوشی به صورت آنلاین به بیرون درز نموده است.

اکنون، یک گزارش تازه ادعا می نماید که گوشی آیفون SE آینده اپل، که گفته می گردد با پشتیبانی از اتصال 5G عرضه می گردد، ممکن است در ماه مارس یا آوریل 2022 در یک رویداد اپل به صورت رسمی معرفی گردد.

طبق گزارش Mark Gurman در خبرنامه Power On از رسانه بلومبرگ، انتظار می رود شرکت اپل اولین رویداد بزرگ سال جاری خود را در ماه مارس یا آوریل میزبانی کند و مانند رویداد های قبلی، این رویداد نیز به صورت مجازی برگزار می گردد.

گزارش ها حاکی از آن است که گوشی آیفون SE تازه احتمالا در این رویداد آینده از سوی غول فناوری آمریکایی عرضه خواهد گردد و ظاهراً تمرکز این رویداد روی این گوشی خواهد بود. اپل سابقه ای طولانی در عرضه محصولات تازه در رویداد های ماه مارس یا آوریل دارد، بنابراین این رویداد احتمالاً برگزار می گردد.

بر اساس گزارش ها و افشاگری های قبلی، گوشی آیفون SE 2022 از نظر طراحی مشابه مدل فعلی خواهد بود، اما با مشخصات سطح بالاتری وارد بازار خواهد شد. این گوشی ظاهری شبیه به آیفون 8 خواهد داشت، اما از لحاظ داخلی دارای ارتقاء هایی نسبت به مدل های قبلی است.

انتظار می رود این گوشی با صفحه نمایش 4.7 اینچی Retina HD LCD عرضه گردد و بعلاوه دارای دکمه Home که سنسور اثر انگشت را نیز در خود دارد، باشد. این احتمالا آخرین گوشی هوشمند اپل است که به صفحه نمایش LCD و دکمه Home مجهز می گردد.

این گوشی از پردازنده A15 محصول خود شرکت اپل به همراه 3 گیگابایت رم بهره می برد. پیش بینی می گردد که نسخه پلاس این گوشی نیز عرضه گردد که از 4 گیگابایت رم بهره می برد. این چیپست بعلاوه از اتصال 5G پشتیبانی می نماید. پنل پشتی دستگاه تنها یک دوربین دارد که یک سنسور 12 مگاپیکسلی با ویژگی های بهبود یافته عکاسی خواهد بود.

بنا بر آخرین برآورد J. P. Morgan آیفون SE آینده می تواند نزدیک به 1.4 میلیارد کاربر تلفن های اندرویدی پایین رده تا میان رده و بعلاوه حدود 300 میلیون از کاربران قبلی مدل آیفون را به خود جذب کند.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "افشای مشخصات نو آیفون SE 2022" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای مشخصات نو آیفون SE 2022"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید