افزایش پاداش سال نوی میلادی کارمندان گوگل

به گزارش وبلاگ فوتبال، گوگل پیش تر نیز در طول همه گیری کرونا طرح های حمایتی را برای کارمندانش تدارک دیده بود و این بار نیز پاداش سال نو را افزایش داده است.

افزایش پاداش سال نوی میلادی کارمندان گوگل

به گزارش وبلاگ فوتبال، به نقل از reuters، گوگلاعلام کرد که در سال آینده پاداش بیشتری به کارمندان خود در سراسر دنیا پرداخت می نماید، زیرا این غول فناوری طرح بازگشت به دفتر را عقب انداخته است. سخنگوی شرکت گوگل به رویترز گفت این شرکت در سال 2022 به همه کارمندان، از جمله کارآموزان شرکت، یکپاداش نقدی 1600 دلاری یا معادل آن در کشورشان در سال 2022 اعطا خواهد نمود.

این سخنگو، بدون اشاره به جزئیاتی در خصوص مقداری که این شرکت در مجموع برای این منظور اختصاص داده، گفت: گوگل علاوه بر این پاداش در طول همه گیری ویروس کرونا یاری هزینه کار از خانه و پاداش رفاهی را برای حمایت از کارمندانش در نظر داشته است. در اوایل ماه مارس، نظرسنجی داخلی گوگل نشان داد که سلامت کارکنان این شرکت در سال گذشته کاهش یافته و پس از آن این شرکت یک سری مزایا از جمله پاداش نقدی رفاهی 500 دلاری را عنوان نمود.

هفته گذشته، گوگل به علت ترس از سویه اومیکرون ویروس کرونا و بعضی مقاومت های کارکنانش در برابر واکسیناسیون های اجباری شرکت، برنامه بازگشت به دفتر خود را به طور نامحدود به تعویق انداخت. پیش از این اتفاقات شرکت گوگل انتظار داشت که کارکنانش از 10 ژانویه به دفاتر کار خود بازگردند.

بیشنر بخوانید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "افزایش پاداش سال نوی میلادی کارمندان گوگل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش پاداش سال نوی میلادی کارمندان گوگل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید