اتفاق تازه در استقلال؛ آشتی، بعد از قهر جنجالی؟

به گزارش وبلاگ فوتبال، خبرنگاران: استقلال در آستانه بازی هفته نوزدهم و در جدال برابر فجرسپاسی با اتفاقات ناخواسته ای روبرو شده است. قبل از آنکه معین گردد این تیم در ملاقات برابر فجر نمی تواند از سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند استفاده کند، ارتباط کاپیتان و سرمربی تیم به هم خورد و فرهاد مجیدی، وریا غفوری را در اختیار باشگاه گذاشت.

اتفاق تازه در استقلال؛ آشتی، بعد از قهر جنجالی؟

به گزارش وبلاگ فوتبال، ظاهرا وریا غفوری بعد از اینکه پی می برد در ترکیب اصلی استقلال برابر فجرسپاسی حضور ندارد با رفتاری اعتراض آمیز کاورش را پرت می نماید و تمرین را ترک می نماید. این رفتار باعث شده تا فرهاد مجیدی خیلی سریع، کاپیتان را در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار دهد. به این ترتیب، این تیم در بازی امروز علاوه بر دو مدافع میانی اصلی، وریا غفوری را هم به علت کدورت موجود در اختیار ندارد.

با وجود قهری که به تازگی در مجموعه آبی اتفاق افتاده، اما به نظر می رسد این موضوع قرار است به سرعت حل و فصل گردد. آنطور که همشهری نوشته مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال سخت پیگیر است تا شرایط ایده آل این روز های تیمش را حفظ کند و اجازه ندهد مسائل حاشیه ای تیمش را دچار مشکل کند. به همین دلیل او شرایط را به شکلی فراهم نموده تا بعد از بازی با فجرسپاسی جلسه ای با حضور کاپیتان و سرمربی تیمش برگزار کند و با برطرف سوءتفاهم ها زمینه بازگشت وریا غفوری به تمرینات را فراهم کند. با توجه به اینکه هم وریا غفوری و هم فرهاد مجیدی در پی این هستند که استقلال هرطور شده با حفظ صدرنشینی در این فصل به عنوان قهرمانی برسد، به نظر می رسد ایجاد تفاهم و آشتی میان آن ها کار سختی برای مدیرعامل استقلال نیست. آن هم در شرایطی که آجورلو خودش شخصا وارد گود شده تا زودتر این موضوع را حل نماید. او بسیار امیدوار است این حاشیه ها را بعد از بازی با فجرسپاسی کاملا جمع کند، اما اگر به هر علتی بعد از بازی این اتفاق نیفتاد مطمئنا طی چند روز آینده این موضوع حل خواهد شد.

منبع: فرارو

به "اتفاق تازه در استقلال؛ آشتی، بعد از قهر جنجالی؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتفاق تازه در استقلال؛ آشتی، بعد از قهر جنجالی؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید