ایفمارک 15 کرونایی استقلال را تایید کرد؛ ملاقات آبی پوشان با پیکان لغو شد

به گزارش وبلاگ فوتبال، خبرگزاری خبرنگاران- استقلال با 15 تست مثبت کرونا برای لغو بازی فردا مقابل پیکان تاییدیه گرفت.

ایفمارک 15 کرونایی استقلال را تایید کرد؛ ملاقات آبی پوشان با پیکان لغو شد

به گزارش وبلاگ فوتبال، بازی تیم های پیکان و استقلال در جام حذفی به صورت رسمی لغو شد. باشگاه استقلال صبح امروز با ارسال 15 تست مثبت کرونا به سازمان لیگ خواهان لغو بازی با پیکان شد چرا که هر سه دروازه بان این تیم در فهرست کرونایی ها قرار داشتند و تعداد بازیکنان سالم این تیم که در فهرست جام حذفی بودند به حدنصاب 11+5 نمی رسید. سازمان لیگ هم در پاسخ به استقلال گفت که ایفمارک باید تست ها را تایید کند.

باشگاه استقلال برای تست مجدد نمونه ها به ایفمارک مراجعه کرد و دقایقی پیش هر 15 تست کرونا مثبت استقلالی ها در ایفمارک تایید شد. با این حساب سازمان لیگ در پی دریافت تاییدیه از ایفمارک، لغو بازی حذفی پیکان - استقلال را به صورت رسمی خاطرنشان کرد. به نظر می رسد بازیکنان استقلال دچار ویروس اومیکرون شده باشند. پیش از این قرار بود دو تیم پیکان و استقلال از ساعت 15:30 فردا سه شنبه در ورزشگاه دستگردی به مصاف هم بروند. سازمان لیگ تاریخ تازه برگزاری این بازی را متعاقبا اعلام می نماید.

این ملاقات از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی قرار بود فردا ساعت 15:30 در ورزشگاه پاس قوامین برگزار گردد اما بنا به درخواست باشگاه استقلال و بر اساس دستورالعمل های کرونایی اعلام شده از سوی سازمان لیگ، برگزار نخواهد شد. باشگاه استقلال امروز در نامه ای به سازمان لیگ خاطرنشان کرد بعضی از بازیکنان و هم چنین کادر فنی این تیم مبتلا به کرونا شده اند و نمی توانند تیم را در بازی با پیکان همراهی نمایند. به همین علت و بر طبق قانون، باشگاه استقلال از سازمان لیگ درخواست کرد تاریخ تازهی برای برگزاری این بازی معین کند که این درخواست مورد موافقت نهاده شد.

تیم پیکان البته در برابر این خواسته باشگاه استقلال موضع گرفت و خواهان حضور تیم امید استقلال در بازی شده بود اما سازمان لیگ بعد از آنالیز مدارک پزشکی ارایه شده از سوی باشگاه استقلال و تطابق آن با قانون، با درخواست این باشگاه موافقت کرد و این بازی فردا از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برگزار نخواهد شد. ظاهرا استقلالی ها 15 مورد ابتلا به امیکرون را داشته اند . نکته اینجاست که این مسئله مسابقه هفته آینده آبی ها با طرفدار را هم تحت تاثیر خود قرار خواهد داد چرا که بنابر پروتکل ها مبتلایان با امیکرون حداقل باید 5 روز قرنطینه باشند.

در حالیکه استقلالی ها خود را برای برگزاری ملاقات حساس از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برابر پیکان آماده می نمایند، خبر ناگهانی مثبت شدن تست کرونای بخش اعظم بازیکنان این تیم باعث وارد شدن شوک بزرگی به آبی های مرکز شده است. در تست اولیه ای که از بازیکنان این تیم به عمل آمده، تقریبا می توان گفت 90 درصد از ترکیب اصلی آبی ها به ویروس کرونا مبتلا شده اند و امروز نیز در مجموعه ورزشی آرارات تست دوم از این افراد به عمل آمد و استقلالی ها در انتظار رسیدن پاسخ تست دوم هستند.

تمرین امروز استقلال که قرار بود آخرین جلسه تمرینی آبی ها پیش از برگزاری ملاقات مقابل پیکان باشد، لغو شده و اکنون این تیم در شرایط بحرانی پیش از ملاقات فردا واقع شده است. پیش از این سازمان لیگ با نظر ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا برای لغو ملاقاتهای تیم هایی که بازیکنانش به این ویروس آلوده شده اند این قانون را در نظر گرفت که تعویق بازی در صورتی انجام می گردد که نتایج تست 25 درصد از کادر و بازیکنان که نام آن ها در فهرست کمیته جابجایی ثبت شده است مثبت بوده و 80 درصد نتایج مثبت متعلق به بازیکنان باشد. بعلاوه در صورتی که تست کرونای حداقل 16 بازیکن منفی گردد، آن ملاقات برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "ایفمارک 15 کرونایی استقلال را تایید کرد؛ ملاقات آبی پوشان با پیکان لغو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایفمارک 15 کرونایی استقلال را تایید کرد؛ ملاقات آبی پوشان با پیکان لغو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید