اخبار مجلس

دریافت مالیات بر ارزش افزوده از پروازهای خارجی خطا و غیر قانونی است

ایرنا/ براساس سخنان رئیس هیات مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران، دریافت مالیات بر ارزش افزوده از پروازهای خارجی خطا و غیر قانونی است.

25 اردیبهشت 1401

بازدید نماینده مجلس از اردوی ملی پوشان تیراندازی با کمان

نماینده مجلس شورای اسلامی، از اردوی تیم های ملی تیراندازی با کمان و پارا تیراندازی با کمان بازدید کرد.

22 اردیبهشت 1401

لو رفتن اطلاعات داوطلبان کنکور در یک ماه گذشته

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشت: در یک ماه اخیر دو بار شاهد لو رفتن اطلاعات داوطلبان کنکور بودیم.

22 فروردین 1401

حالا نوبت شماست

علی مرادی هنوز هم در پی ماندن در وزنه برداری است و به نظر می رسد علاقه ای به رفتن از فدراسیون ندارد و به هرقیمتی می خواهد جایگاه اش را نگه دارد.

3 اسفند 1400

ارز 4200 تومانی فعلا حذف نمی گردد

به گزارش خبرنگاران، احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد امروز در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی اظهار کرذ: یکی از مهم ترین مسائل کشور مسئله خودتحریمی داخلی است که در زمینه های مختلف وجود دارد اما تقریباً مصادیق مشابه یکدیگر دارد که باید با راهکارهایی آن...

24 بهمن 1400

گزارش مدیرعامل شرکت مترو از حوادث اخیر در صحن شورا

سخنگوی شورای شهر تهران از گزارش مدیرعامل شرکت بهره برداری راه آهن تهران و حومه درباره حوادث اخیر مترو اطلاع داد.

15 بهمن 1400

انتشار 6 گزارش استدلالی نظرات شورای نگهبان

خبرگزاری خبرنگاران- مجموعه تازه گزارش های علمی پژوهشکده شورای نگهبان با موضوع استدلال های اعضای شورای نگهبان درباره مصوبات مجلس شورای اسلامی و اساسنامه های دولتی منتشر شد.

9 آبان 1400

پسته تحت تاثیر جو روانی گران شد، سرما، پسته کاران کرمان را غافلگیر کرد

رئیس اتحادیه فروشندگان آجیل و خشکبار تهران گفت: سطح محدودی از مزارع کشت پسته در کرمان، فروردین سال جاری دچار سرمازدگی شده است.

9 خرداد 1400

بایدن: جمهوری خواستار به دنبال تضعیف دموکراسی در آمریکا هستند

خبرگزاری خبرنگاران- جو بایدن گفت جمهوری خواستار به دنبال تضعیف دموکراسی در آمریکا و حق رای دادن هستند.

6 فروردین 1400

کاهش فوتی های کرونا در استان تهران به 30 نفر

استاندار تهران گفت: با اتخاذ تدابیر پیشگیرانه و اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا خوشبختانه تعداد فوتی های روزانه کرونا در تهران به 30 نفر کاهش پیدا کرده است

14 بهمن 1399

باشگاه پرسپولیس لایحه و مستندات خود را ارائه می کند

باشگاه پرسپولیس در واکنش به شکایت النصر عربستان لایحه و مستندات خود را ارائه می کند.

18 آبان 1399

سندرز: جمهوری خواهان برای هزینه های نظامی پول دارند اما برای معیشت مردم نه

سناتور ارشد دموکرات آمریکایی در انتقاد از طرح جمهوری خواهان برای بودجه و بسته پیشنهادی ویروس کرونا گفت، این حزب قصد دارد 29 میلیارد و 400 میلیون دلار به پنتاگون بدهد، اما برای کمک غذایی به مردم صفر دلار تخصیص داد.

30 شهریور 1399

خبرنگاران تامین اقتصادی طرح های نفتی در سال 99 چگونه است؟

تهران - خبرنگاران - در سال آینده وزارت نفت مجاز به انتشار 3 میلیارد دلار اوراق اقتصادی اسلامی است، در کنار آن بانک های عامل نیز می توانند تا سقف 3 میلیارد دلار تسهیلات ارزی و ریالی به سرمایه گذاران طرح های بالادستی نفت اعطا نمایند.

5 اردیبهشت 1399

قوانینی که فراموش شده است

در قانون اساسی ایران، مجلس شورای اسلامی مهم ترین نهاد قانون گذار معرفی شده که البته علاوه بر قانون گذاری، نظارت و پیگیری دقیق بر اجرای قانون نیز به عنوان وظیفه ای مهم بر دوش نمایندگان ملت گذاشته شده است. شاید در شرایط فعلی کشور، حتی بتوان بُعد نظارتی...

29 بهمن 1398

تخصیص اعتبار 145 میلیارد تومانی برای مدیریت پسماند گیلان

خبرنگاران/گیلان رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به تخصیص اعتبار مدیریت پسماند گیلان، گفت: در این زمینه، مبلغ 145 میلیارد تومان تخصیص و پرداخت اجرا شده که این امر کم نظیر است.

7 دی 1398

رایزنی های جابری انصاری با مقامات عراقی در آستانه راهپیمایی اربعین

معاون امور مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه ایران در آستانه راهپیمایی میلیونی اربعین، در سفر به عراق با بعضی از مقامات و شخصیت های سیاسی این کشور دیدار و مصاحبه کرد.

18 آبان 1398

ثروتمندانی که تحت پوشش کمیته امداد یارانه می گیرند

سخنگوی ستاد اجرایی تبصره 14 قانون بودجه 98 از کوشش ها برای متوقف کردن حذف یارانه غیرنیازمندان گفت و به ماجرای ثروتمندانی که در پوشش نیازمندان کمیته امداد مستمری و یارانه می گیرند، پرداخت.

16 آبان 1398

بازداشت رئیس جمهور پیشین پاکستان

میزان نوشت: دیوان ملی احتساب پاکستان روز دوشنبه آصف علی زرداری رئیس جمهوری پیشین این کشور را در ارتباط با پرونده پولشویی بازداشت کرد.

12 مرداد 1398

اعلام مصوبات جلسه کمیته بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و دبیر کمیته نوسازی و بازسازی قرارگاه بازسازی مناطق سیل زده با اشاره به تشکیل جلسه این کارگروه، از ارایه برنامه های اجرایی دو وزارتخانه آموزش و پروش و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص بهسازی و نوسازی...

28 تیر 1398

پنس: روسیه و ایران هیچ کاری برای انجام دادن در ونزوئلا ندارند

معاون رئیس جمهور آمریکا پس از نشست شورای امنیت سازمان ملل درباره ونزوئلا گفت که روسیه و ایران هیچ کاری برای انجام دادن در ونزوئلا ندارند.

14 تیر 1398
تعداد: (22)