گل طارمی رکوردشکنی کرد، پورتو بالاتر از یوونتوس، لیورپول و سیتی

به گزارش وبلاگ فوتبال، مهدی طارمی در هفته هفتم لیگ فوتبال پرتغال با یک ضربه زیبا از میانه های زمین، توپ را از بالای سر دروازه بان حریف به گل تبدیل کرد. این گل بازتاب بسیار گسترده ای در جهان بخصوص در کشورهای اروپایی و ایران داشت.

گل طارمی رکوردشکنی کرد، پورتو بالاتر از یوونتوس، لیورپول و سیتی

روزنامه ojogo امروز در گزارشی اعلام نمود که این گل مهدی طارمی رکورد بازدیدهای شبکه های اجتماعی پورتو را شکسته است؛ موفقیتی که پیش از این باشگاه پورتو تجربه ننموده بود.

این روزنامه با اشاره به مشارکت کاربران ایران و حضورشان در صفحات مجازی پورتو نوشت: ویدئوی گل 40 متری به تنهایی بیش از 1 میلیون و 300 هزار بازدید و بیش از 26 هزار نظر فقط در اینستاگرام پورتو داشته است.

به نوشته این روزنامه، تنها یک مطلب در فصل 20-2019 در اینستاگرام پورتو منتشر شده که بیش از گل مهدی طارمی نظر مخاطبان را داشته است.

تعداد دنبال کنندگان اینستاگرام پورتو به 1 میلیون و 875 هزار و 248 نفر رسیده است. طبق اعلام روزنامه پرتغالی ویدئوی گل طارمی 2 میلیون و 4 هزار و 62 مرتبه بر صفحات موبایل ظاهر شده، 368 هزار و 223 هزار نفر آن را لایک نموده و 26 هزار و 486 نفر برای آن نظر نوشته اند.

ojogo مدعی شد پورتو از این نظر هفتمین باشگاه برتر در اروپا در همان روز بوده و بالاتر از باشگاه هایی نظر پاری سن ژرمن، لیورپول، منچسترسیتی، یوونتوس و اینترمیلان قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "گل طارمی رکوردشکنی کرد، پورتو بالاتر از یوونتوس، لیورپول و سیتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل طارمی رکوردشکنی کرد، پورتو بالاتر از یوونتوس، لیورپول و سیتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید