کارشکنی در فرایند استیضاح؛ ترامپ شاهدان را تهدید می نماید

به گزارش وبلاگ فوتبال به نقل از اسپوتنیک، کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا در گزارش جدید خود به کوشش چند ماهه رئیس جمهور این کشور و سوء استفاده وی از قدرت و اختیاراتش برای جلب و تشجیع مداخله خارجی به نفع خود در انتخابات [ریاست جمهوری] 2020 آمریکا پرداخت.

کارشکنی در فرایند استیضاح؛ ترامپ شاهدان را تهدید می نماید

این گزارش که سه شنبه بعدازظهر به وقت محلی در آمریکا منتشر شد، به طور مفصل شرح می دهد که ترامپ و دولت وی پویشی بی سابقه از اقدامهای کارشکنانه را با هدف جلوگیری از انتشار شواهد و مدارک مرتبط به پفراینده استیضاح خود به راه انداخته اند.

در خلاصه اجرایی این گزارش آمده است: دونالد ترامپ نخستین رئیس جمهور در تاریخ آمریکا است که کوشش می نماید بطور کامل مانع از فرایند تحقیقات برای استیضاح خود گردد.

در ادامه این خلاصه اجرایی آمده است: حتی رئیس جمهور ریچارد نیکسون- که با خودداری از ارائه شواهد و مدارک لازم در فعالیت کنگره اختلال ایجاد می کرد - صلاحیت و مرجعیت کنگره را برای انجام تحقیق در خصوص استیضاح خود پذیرفت.

این گزارش در شرح پویش ارعاب و تهدید رئیس جمهور کنونی آمریکا می نویسد که ترامپ آشکارا در خصوص احتمال مقابله به مثل صحبت نموده و به شاهدان احتمالی نیز [بطور لفظی] حمله نموده است.

لازم به ذکر است که ماه گذشته، ماریا یووانوویچ فرستاده پیشین دولت آمریکا در اوکراین شهادت داد که ترامپ وی را به اقدام تلافی جویانه تهدید نموده است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "کارشکنی در فرایند استیضاح؛ ترامپ شاهدان را تهدید می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارشکنی در فرایند استیضاح؛ ترامپ شاهدان را تهدید می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید