پاسخ خزانه دار فدراسیون کشتی در خصوص اظهارنظر سرمربی تیم استقلال

به گزارش وبلاگ فوتبال، هوشنگ محمودی در خصوص اظهارنظر سرمربی تیم کشتی آزاد استقلال مبنی بر پرداخت اجاره سالن توفیق دنیا بخت توضیحاتی ارائه کرد.

پاسخ خزانه دار فدراسیون کشتی در خصوص اظهارنظر سرمربی تیم استقلال

به گزارش وبلاگ فوتبال، هوشنگ محمدی خزانه دار فدراسیون در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی گفت: اعضای تیم باشگاه استقلال تهران در سه نوبت به مدت 6، 10 و 14 روز برای انجام تمرینات خود به منظور شرکت در لیگ برتر کشتی آزاد، در سالن توفیق دنیا بخت حضور داشتند.

وی ادامه داد: تنها واریزی این تیم برای اجاره سالن به مدت 10 روز به مبلغ 16 میلیون و 250 هزار تومان در 30 شهریور ماه امسال بود.

محمودی توضیح داد: حدود 25 نفر اعضای این تیم در سالن دنیا بخت توفیق اسکان داشتند و از امکانات این سالن از جمله خوابگاه، سونا و سالن تمرین استفاده کردند و فدراسیون بابت دریافت مبلغ فوق نیز تخفیف ویژه ای برای باشگاه استقلال قائل شد.

وی در انتها اعلام کرد: با مساعدت مسئولان فدراسیون کشتی، این تیم به مدت 20 روز به صورت رایگان تمرینات خود را در این سالن که به تازگی مورد بازسازی و بازسازی کامل قرار گرفته استفاده نموده است. و مسئولان فدراسیون کشتی نیز از این موضوع شاد هستند و اگر دوباره نیز احتیاج باشد به تیم ها از این دست یاری ها را خواهند داشت.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی وبلاگ فوتبال بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "پاسخ خزانه دار فدراسیون کشتی در خصوص اظهارنظر سرمربی تیم استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ خزانه دار فدراسیون کشتی در خصوص اظهارنظر سرمربی تیم استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید