نایب رئیس حشد شعبی: اجازه نمی دهیم داعش بار دیگر امنیت عراق را تهدید کند

به گزارش وبلاگ فوتبال، نایب رئیس هیئت الحشد الشعبی در عراق، بر آمادگی نیروهای این سازمان مردمی برای مقابله با بقایای گروه تررویستی داعش تأکید و اعلام نمود که این نیروها هرگز اجازه نمی دهند داعش بار دیگر امنیت این کشور را تهدید کند.

نایب رئیس حشد شعبی: اجازه نمی دهیم داعش بار دیگر امنیت عراق را تهدید کند

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ فوتبال به نقل از النشره، دفتر ابومهدی المهندس نایب رئیس هیئت الحشد الشعبی، روز گذشته در بیانیه ای از عیادت ابومهدی المهندس از هاشم احمد حنتوش التمیمی فرمانده تیپ 20 الحشد الشعبی اطلاع داد.

طبق این بیانیه، المهندس در جریان این ملاقات تاکید نموده است: حضور فرماندهان الحشد الشعبی در خط مقدم مجاهدین و ریخته شدن خون شان در کنار دیگر مبارزان، شاهدی بر احساس و تعهد بالای آنها به ماموریت شان، میهن و مردم شان است.

وی اضافه کرد: الحشد العشبی آماده مواجهه با هسته های داعش در تمامی استان های عراق است و هرگز اجازه نمی دهد که داعش تحت هر شرایطی برگردد و امنیت کشور و ملت مان را تهدید کند.

این اظهارات در حالی مطرح می گردد که الحشد الشعبی شب گذشته از دفع دومین حمله جدید گروه تروریستی داعش ظرف 24 ساعت، اطلاع داد.

الحشد الشعبی با انتشار بیانیه ای بیان کرد، نیروهای تیپ 44 پیروز شدند دومین حمله گروه تروریستی داعش به شهرستان الحضر در جنوب موصل را دفع نمایند.

داعشی ها بامداد دیروز نیز حمله ای را علیه نیروهای الحشد الشعبی در استان نینوا انجام دادند که توسط این نیروها دفع شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "نایب رئیس حشد شعبی: اجازه نمی دهیم داعش بار دیگر امنیت عراق را تهدید کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نایب رئیس حشد شعبی: اجازه نمی دهیم داعش بار دیگر امنیت عراق را تهدید کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید