معرفی اپلیکیشن برای عاشقان هوانوردی: جامع ترین اطلاعات، عکس ها و فیلم ها درباره مدل های مختلف هواپیما

به گزارش وبلاگ فوتبال، اگر علاقه مند هواپیما و هواپیمانوردی باشید؛ احتمالا پیش از این با اپلیکیشن AirDB Business Aviation Data آشنا شدید. جامع ترین اپلیکیشن هوانوردی در iOS و البته کل پلتفرم های موبایل که توسط تیمی از متخصصین صنعت هواپیمایی طراحی شده است.

معرفی اپلیکیشن برای عاشقان هوانوردی: جامع ترین اطلاعات، عکس ها و فیلم ها درباره مدل های مختلف هواپیما

در این اپلیکیشن شما می توانید هر گونه اطلاعات، عکس و فیلم درباره مدل های هواپیما پیدا کنید. فرقی نمی کند دنبال یک هواپیمای جت یا توربو و حتی پیستونی هستید؛ برای شما اطلاعات کافی ارائه شده است.

بیش از 20 پارامتر برای هر هواپیما براساس معیارهای سیستم های US Imperial و Metrics گنجانده شده است؛ از جمله هزینه های هواپیما در هر ساعت پرواز، ارتفاع از سطح دریا، سرعت، قدرت موتورها، کابین، اطلاعات بارگیری و سوخت و غیره!

یکی از قابلیت های این نرم افزار، مقایسه چند هواپیما با هم در یک اسلاید است. نقشه های تعاملی برای آشنایی بیشتر با مدل های یک هواپیما و ارائه اطلاعات فنی کامل و جزئی از دیگر مزایای اپ AirDB هستند.

پایگاه داده ای وسیع زا اخبار روزانه هواپیماها در جیب شما قرار خواهد داشت تا هیچ خبر و عکس و نکته ای را از دست ندهید. بعضی از اطلاعات این نرم افزار به صورت آفلاین هم قابل دسترسی هستند و نیازی نیست که همواره به اینترنت متصل باشید.

اما هنگامی که به اینترنت وصل می شوید؛ خود نرم افزار به طور اتوماتیک تمام اطلاعات و اخبار را به روزرسانی نموده و سعی دارد از پهنای باند و ترافیک سبک کم حجمی استفاده کند.

قابلیت ویژه دیگر، امکان جست وجو، مرتب سازی، فیلترسازی و مقایسه همه اخبار و اطلاعات است. به این ترتیب، شما یک دایره المعارف بزرگ از صنعت هواپیمایی دارید که هر لحظه و در هر مکانی می توانید سراغ اش رفته و ازش بهره ببرید.

اپلیکیشن AirDB با تمام مدل های آیفون، آیپد و آیپاد تاچ سازگاری دارد و برای چند روز محدود رایگان شده است.

اپلیکیشن AirDB Business Aviation Data را رایگان از اپ استور اپل دریافت کنید.

منبع: یک پزشک

به "معرفی اپلیکیشن برای عاشقان هوانوردی: جامع ترین اطلاعات، عکس ها و فیلم ها درباره مدل های مختلف هواپیما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی اپلیکیشن برای عاشقان هوانوردی: جامع ترین اطلاعات، عکس ها و فیلم ها درباره مدل های مختلف هواپیما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید