مصاحبه الیور استون با پوتین درباره اوکراین

به گزارش وبلاگ فوتبال، رئیس جمهوری روسیه برای فیلم مستند جدید الیور استون کارگردان آمریکایی درباره اوکراین، با وی مصاحبه داده و دیدگاه خود درباره اوضاع کنونی در این کشور را تشریح کرد.

مصاحبه الیور استون با پوتین درباره اوکراین

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ فوتبال به نقل از خبرگزاری تاس، الیور استون کارگردان آمریکایی پیروز شد برای فیلم مستند جدید خود با عنوان در مبارزه بر سر اوکراین، مصاحبه دیگری با ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه انجام داد. این خبر را شبکه اول تلویزیون روسیه اعلام و تصاویر کوتاهی از این مصاحبه را پخش کرد.

پوتین در جریان گفت وگو با استون، دیدگاه خود درباره مقامات اوکراینی را عنوان نموده و از جمله حادثه اتفاق افتاده در خلیج کرچ دریای آزوف در ماه نوامبر سال 2018 را تشریح کرد.

به عقیده وی این اقدام تحریک آمیز مستقیماً توسط پیتر پروشنکو، رئیس جمهوری سابق اوکراین طراحی و اجرا شد.

رئیس جمهوری روسیه گفت: پروشنکو این اقدام را مشخصاً در جریان مبارزات انتخابات ریاست جمهوری ترتیب داد. او به خوبی می دانست که مردم اوکراین در مناطق جنوبی و شرقی از او حمایت نخواهند کرد. وی می خواست تا از این اقدام تحریک آمیز برای تاثیرگذاری بر اوضاع داخلی در این کشور استفاده کرد. من دلایل محکمی دارم مبنی بر اینکه او قصد داشت در این رابطه در کشور وضعیت فوق العاده اعلام کند و از این طریق بتواند انتخابات را تا جای ممکن به تعویق بیاندازد. او می خواست به هر طریق ممکن زمان در اختیار داشتن قدرت خود را افزایش دهد.

لازم به یادآوری است که ولادیمیر پوتین در سال 2016 نیز برای فیلم مستند اوکراین در آتش به این کارگردان آمریکایی مصاحبه داده بود. در آن موقع وی دیدگاه خود درباره وضعیت به وجود آمده در سال 2014 در این کشور را تشریح کرد. علاوه بر آن، اولیور استون در سال 2017 نیز فیلم مستندی درباره ولادیمیر پوتین ساخت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مصاحبه الیور استون با پوتین درباره اوکراین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصاحبه الیور استون با پوتین درباره اوکراین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید