مرکز خرید دبی مال ، بزرگترین مرکز خرید خاورمیانه

به گزارش وبلاگ فوتبال، معرفی مرکز خرید دبی مال

مرکز خرید دبی مال بخشی از مجموعه برج خلیفه دبی است. بلندترین سازه ای که تا به حال در دنیا ساخته شده است. دبی مال که در زمینی به مساحت 1٬124٬000 مترمربع، از لحاظ مجموع مساحت بزرگترین مرکز خرید در دنیا محسوب می گردد، اما از لحاظ فضای قابل استفاده برابر با مرکز خرید وست ادمونتون در کانادا است. حتی اگر مایل به خرید از دبی مال نیستید، بازدید از این مرکز بزرگ خرده فروشی لازم است.

مرکز خرید دبی مال ، بزرگترین مرکز خرید خاورمیانه

مرکز خرید دبی مال علاوه بر داشتن مغازه های بیشمار برای خرید، دارای امکانات سرگرمی متعددی است که می توان از آن میان به زمین پاتیناژ، سینما، جاذبه های مورد علاقه بچه ها و آکواریومی که محل زندگی هزاران موجود دریایی است، اشاره نمود.

اگر هنگام شب به دبی مال رفتید، حتما از فواره های خارج از این مرکز خرید دیدن کنید. این فواره ها توسط همان تیمی طراحی شده است که فواره های معروف Bellagio لاس وگلاس را طراحی نموده اند. فواره های دبی مال با ترکیبی از موسیقی غربی و شرقی به نمایش در می آیند.

دبی مال بیش از 1200 فروشگاه و صدها آوت لت غذا و نوشیدنی دارد. برای دوستداران برندهای مشهور مد، بیش از 70 آوت لت مطرح در این مرکز خرید وجود دارد. فروشگاه های زنجیره ای معروفی مثل Bloomingdale و Galeries Lafayette در دبی مال شعبه دارند.

برای دنیای مد در سطح بالا، به خیابان فشن در دبی مال بروید که در آن می توانید آخرین مجموعه از طراحان مشهور دنیا و برندهای معروفی مانند ورساچه، باربری و بسیاری برندهای مشهور دیگر را بیابید. همچنین می توانید بهترین جواهرات طلا را در Gold Souk و آخرین مدل های کفش را در Level Shoes پیدا کنید.

بهترین راه برای رفتن به مرکز خرید دبی مال این است که، با استفاده از مترو خود را به ایستگاه برج خلیفه/ دبی مال برسانید. همچنین دو راستا اتوبوس با شماره های 27 و 29 هستند که به دبی مال سرویس می دهند. ساعت کاری دبی مال از ساعت 10 صبح تا نیمه شب می باشد.

شما نیز اگر قصد سفر به دبی و بازدید از جاذبه های مدرن و بیشمار این شهر را دارید می توانید همین حالا با مشاورین ما در وبلاگ فوتبال تماس بگیرید. همچنین برای رزرو هتل و یا خرید بلیط هواپیمای دبی به صورت آنلاین می توانید به سایت وبلاگ فوتبال بروید و تنها با چند کلیک ساده خرید خود را انجام دهید. برای درخواست ویزای دبی نیز می توانید درخواست خود را ثبت کنید تا مشاورین ما در اولین فرصت به درخواست شما رسیدگی نمایند.

منبع: فلای تودی

به "مرکز خرید دبی مال ، بزرگترین مرکز خرید خاورمیانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکز خرید دبی مال ، بزرگترین مرکز خرید خاورمیانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید